6 ay da bir düzenli endoskopi ve kolonoskopi oluyorum kanser tedavisi devam ediyor. 10 gün rapor almak istiyorum ama korkuyorum işten çıkarırlar mı
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Merhaba, hayır sağlık sebebiyle kanunen işten çıkartamazlar yani eğer çıkartırlarsa suç işlemiş olurlar. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
İhbar süresini 6 hafta aşıyorsa çıkarılabilir. Yoksa çıkarılamaz. Rapor bitince çıkarabilirler.
Totalde 10 gün rapor
Yönetmeliklere göre çıkaramazlar. Çıkarırlarsa hakkını ara.
Cevap
3Cevap
Hayır sağlık nedeniyle kanunen işten çıkartamazlar.
Raporlu işçiyi çıkarmak kanunlara aykırı ancak rapor bittikten sonra çıkarır tazminatınıda verirse yapacak bir şey yok
Hukuk düzeninin olduğu ülkelerde çıkaramaz, normalde bizde de kağıt üzerinde öyle ama tabi bizde hukuk ve adalet yerle bir edildiği için, örneğin iş veren akpliyse rahatlıkla işten atabilir
Sizin malulen emeklilik olabilir ona bakın. Tanrım şifa versin
İş verenin hangi partiden olduğuna bağlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?