Arkadaşlar selam lisans 4. sınıfım yksye girdim tyt ile önlisans programını kazandım kayıt oldum bir sorun olur mu okuyabilir miyim ikisini de?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Arkadaşlar selam lisans 4. sınıfım yksye girdim tyt ile önlisans programını kazandım kayıt oldum bir sorun olur mu okuyabilir miyim ikisini de?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ben de lisans mezunuyum. Onlisan okuduğum. Okuyabilirsin tabi ki ama onlisans kpss giremezsin.
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!