Lisans okuyorum, önlisans kazandım. Aynı anda ikisini de okuyabilir miyim?

Arkadaşlar selam lisans 4. sınıfım yksye girdim tyt ile önlisans programını kazandım kayıt oldum bir sorun olur mu okuyabilir miyim ikisini de?

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lisans okuyorum, önlisans kazandım. Aynı anda ikisini de okuyabilir miyim?
Cevapla