Arkadaşlar yemin ederim agliycam ya nolur bilen cevap versin?

Arkadaşlar şimdi ben üniversiteye kayıt olacağım tamam mı ama liseden 1 dersten kaldığım için mezun gorunmuyorum diploma alamıyorum e kayıttan kayıt yapamıyorum napicam ya Allah aşkına yardım edin kafayı yiyeceğim 11 Eylül'de kaldığım sınava girip gecicegim okula gidip yüzyüze kayıt yaptırabilir miyim diplomasiz
Arkadaşlar yemin ederim agliycam ya nolur bilen cevap versin?
Cevapla