Yatay geçiş başvurum sonucunda yedekteyim. 3 kontenjan vardı ben 1. yedekteyim, 4. kişiyi almaları mümkün değil mi 😔?

ne yaparsam gidebilirim çok istiyorum okulumun değişmesini.

Yatay geçiş başvurum sonucunda yedekteyim. 3 kontenjan vardı ben 1. yedekteyim, 4. kişiyi almaları mümkün değil mi 😔?
Cevapla