DGS den 235 puan aldım ve gastronomi istiyorum. Sizce bu puanla şansım olur mu?

Tercih yap olursa olur
Bu puanla zor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar cevaplayan herkese çok teşekkür ederim. Başvuru yapmadım bu sene. Seneye artık
DGS den 235 puan aldım ve gastronomi istiyorum. Sizce bu puanla şansım olur mu?
Cevapla