Meslek öğrenmek mi daha iyi yoksa geçici bir işte çalışıp para kazanmak mı?

Sanayide araba tamir ve mekaniğinde iş buldum ama haftalık 700 lira veriyolar zamanla işi öğrendikçe artar falan dediler bide Kebabçıda komilik işi buldum günlük bahşişler birlikte 400 lira hangi işe girsem bilemedim mekanikçi zor ve pis bir iş ustalarda çırağı ezerek yetiştirmekten falan bahsettiler ama komilik ona göre biraz daha rahat gibiydi ve daha fazla para kazanma şansım var hangisini girsem bilemedim sizce en mantıklısı hangi iş

Sanayide çıraklık
Komilik
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Meslek öğrenmek mi daha iyi yoksa geçici bir işte çalışıp para kazanmak mı?
Cevapla