Canım değilim ama işe gireli 8 ay oldu hala yanlışlarım oluyor?

gerçekten aptal bi kız değilim nasıl hala aynı yanlışları yapabşliyorum anlamıyorum. şok oluyorum yanlışlarımı görünce. acaba aptal mıyım diyorum. iş arkadaşlarımada rezil oluyorum
sizce bu normal mi ne önerirsiniz
Canım değilim ama işe gireli 8 ay oldu hala yanlışlarım oluyor?
Cevapla