gerçekten aptal bi kız değilim nasıl hala aynı yanlışları yapabşliyorum anlamıyorum. şok oluyorum yanlışlarımı görünce. acaba aptal mıyım diyorum. iş arkadaşlarımada rezil oluyorum
sizce bu normal mi ne önerirsiniz
sizce bu normal mi ne önerirsiniz
Odaklanma ve motivasyon üzerine bir şeyler planlanabilir. Kendine haksız eleştiriler yapma biz sana güveniyoruz başarılı olacaksın biraz sabırlı ol sadece
Cevap
6Cevap
Odaklanma sorunun var belli ki. Mindfullness, telkin vb. yollarla odaklanmanı artırmayı deneyebilirsin.
Olur öyle şeyler kafana takma, yanlışlarına der çıkarırsın illa ki.
Normal neden normal olmasın 2 yıl hata yapar insan
ama beni kontrol eden kişi laf sokup duruyor. kendininde sürekli yanlışları oluyor. ever benimkiler bildiğim şeyler yapmamam lazım ama oluyor işte
Laf sokmasa düzeltmezsin yanlışını
Hala yanlış yapmana rağmen seni işten atmamışlar demekki. Ben girdiğim işyerlerinde 1 hafta olmadan kovuluyorum
Tebrikler nasıl başarıyorsun
@meraklıoğlann bilmiyorum istemiyorlar beni
Mesela neyi bahane ediyorlar
Ne biliyim bu çalışan olmaz diyorlar atıyorlar
Hahaha kanka kıyamam ya. İsteksiz görünüyor olabilirsin
Hayır sadece depresyondaydım ve problemlerim vardı ama bu kimsenin umrunda değildi
Dertleşelim kanka
Bir kuple örnek yazsaydın ne oranda canım olduğunu açıklardık 🤣
ders çıkart. geçmiş geçmişte kaldı
Motivasyonun düşük mü
yanlışlarım eleştirililiyo buda beni strese sokuyo daha çok yanlış yapıyorum bence
Ne gibi yanlışlar
Bilmem öyle misin 🤔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?