34 yaş üstü kadınların yks yerleştirmesini mantıklı buluyor musunuz?

Mesela 166 puanla boün fiziğe yerleşen kişi (511 puan boün fizik). ODTÜ, Boğaziçi, İTÜ, Yıldız Teknik gibi unilere girebilmek için birkac yılını heba eden gençler tanıdıklarım da var. Ya da bu yıl depremzede kontenjani diyip de deprem bölgesinde sıralaması tutmasına rağmen istediği bölümün sıralaması ucunca giremeyen şahıs %25 depremzede kontenjanı ayrıldı. Ya da 0,2 puan 80 kişiyle tıpı kaçıran şahıs ,52 k yapıp da en son 79k yeri yapmasına rağmen açıkta kalan şahıs, istediği bölüme kesin gözüyle bakıp da hem istediği bölüme girememiş hem de 36k arkasındaki hiç ummadığı bölüme giren bir başkası... Gençler o kadar dirsek çürütüyor. Sirf Bogazicine girmek ixjn 8k ile mezuna kalan var bu yıl 3k ile gelmedi tekrar sınava girecek bir genç olarak haksızlık

34 yaş üstü kadınların yks yerleştirmesini mantıklı buluyor musunuz?
Cevapla