34 yaşında olup bu saatten sonra da güzel şeyler olması mümkün mü?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Evet ama gerçekleri konuşalım şöyle bir durum da var her şey zamanında güzel. Kadınlar için biraz geç bir yaş olduğunu söylemek zorundayım çünkü 35'ten sonra doğurganlık azalıyor ve gözlemlerime göre 30'u geçik birçok bekar kadında da birtakım psikolojik sorunlar başlıyor. Aşırı derecede seçici davranıyorlar kendilerini ulaşılmaz görüyorlar. Her şey kısmete bağlı sen istersen elbette olur ama elini çabuk tutmanda fayda var. Olgun severim vs. diyenlere de pek inanma böyle diyenlerin %99'unun da aklı cinsellikte oluyor. Sen hayatına girecek hayırlı kişiyi bekle ama anlaşabildiğin kafanın uyuşabildiği ve gerçekten birşeyler hissettiğin birine de şans vermekten çekinme.
14 Yorumla- 5 ay
Herkes doğurmak zorunda mı peki yani ya kadın doğurmak istemiyorsa ya ne meraklısınız kedi köpek gibi üremeye ya 50 tane mi çocuk doğuralım istiyorsunuz siz neye göre kıyaslıyorsunuz ne alaka kadın ne sormuş sen çocuk diyorsun belki istemiyor belki vücudu bozulacak belki doğurmak istemiyor nereden biliyorsun senle yaşadığını herkesin zorunda mı yani mecbur mu herkes doğurmaya kedi gibi üremeye bi Bıkmadiniz yani üremek ekten
- 5 ay
@Naz_lım Ben burada tıbbi ve evrimsel bir gerçeklikten bahsettim doğurup doğurmaması elbette kendi bileceği iş ama her geçen yıl şansı azaliyor. Her kadında annelik her erkekte de babalık hayali elbette olur sonuçta insan soyunu devam ettirmek icin üreyip çocuk sahibi olmak ister zaman çok gecerse çocuk sahibi olması riskli olur. Doğurup doğurmamasi çok ayrı bir konu ama bu geçekleri de kabul etmeniz lazım
- 4 ay
Böyle bir dünyaya çocuk getirmek istemiyorsa bu bir doğal hak değil mi yani ha belki bakacak gücü yok kim bakacak sen mi bakacan hadi Doğrayyım şimdi gel bak tamam mı bak ama yani sokaklarda sürünmesin dilenci olmasın ya da kadın olursa kötü yollara düşmesin tamam mı bakacaksın ama söz ver
En İyi Cevaplar
1 yılOlur da ne gerek var ki? Ben kadin istemiyorum hayatımda. Iki nedeni var beni anlayan kadin cikmadi. Bir de yalvarmaya gerek yok. Gay olarak yaşıyoruz 3 kisi ihtiyacı olan geliyor birimiz dönüyor tik tok. Ee kadin verdi mi vermedi mi? Ha bu tersi erkeklere de gecerli. Benden gecti Allahtan da umudu kestim. Gerek yok zaten yas geçmiş
00 Yorumla
Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Olgunluk yaşı insanlarda 40' tır.
Önemli olan nasıl yaşadığın ve ne hissettiğin. Hayattan bezmiş isen yaşın hiç bir önemi yok. Yaşın daha genç.
Onutma ki vakti gelmeden çiçek açmaz. Her daim yarınların güzel olsun inşallah.
10 Yorumla
- Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yıl34 yaş, yaşlı değil ama oturup birinin onu bulmasını bekleyecek kadar da genç değil.
Güzel şeyler hep mümkün sadece aramaya başlamak gerekiyor.01 Yorumla- 5 ay
Sanki 18 yaşında olacak kapıyı çalıp buluyorlar yani ne kadar saçma bu 30’dan önce de okul mu stresmiş kadınlar bir dolu şeyle uğraşıyor sınavlar mış kimse oturup da yani biri beni bulsun diye yine beklemiyor zaten yine değişen bir şey de yok yani bu konu hakkında ama dış görsel hakkında çok bilgim olmaz tabii ki herkesin farklı bir şekilde değişebilir o yaşta ona bir şey diyemem
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
101
Cevap
200Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.
1 yılGüzel şeylerin yaşı olmaz. Doğru seçimler yaparsan neden olmasın.
70 Yorumla
1 yılGüzel şeyler yasa bakmaz ve 34 yaş tamamen ruhsal ve fiziksel sağlığa göre isimlendirilen bir yaş. Sağlıklı değilsen yaşlısın evet sağlığın enerjim yerindeyse de gençsin kesinlikle
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.
u 1 yılSaçmalama Ayten yeni başlıyoruz
121 Yorumla- 1 yıl
Hahahah 🙃😝🥰
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 1 yılHayır güzel bir yaş tabi ki de
40 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılGötü göbeği salmış saçı dökülmüş kellerin "kadınlar belirli bir yaştan sonra çöker" sözleriyle sanki hayatında hiç annelik duygusunu tatmış gibi doğurmayan kadınları kadın olarak görmeyen denyolara takılma. Tam erişkinlik yaşı. Hayatı anladığın yaşlar.
70 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılÖncelikle bunu kadın - erkek olarak ayırmanızı anlamıyorum. Dünya Sağlık Örgütü yaşlılığı tanımlamış. 34 yaş insan için yaşlı diyebileceğimiz bir dönem değil ama bir kedi için ölümsüzlük iksirini kazanmış gibi görülebilir. 65 yaş sonrası yaşlıdır.
Kadın - erkek ilişkileri anlamında soruyorsan kendi tecrübemden bahsederim. Benim 35 yaşında bir sevgilim vardı 2 yıl önce. Sürekli yaşlılıktan dem vuruyordu. Yaşımdan dolayı erkekler beni beğenmiyor filan diyordu. Onunla sevgili olacak yaştaki erkeklerin belirli bir yaştan sonraki kadınları (35 yaş ve üzeri) karşı cins olarak görmediğini, onlara karşı kör olduğunu söylüyordu. Oysaki ben böyle görmüyordum, bence yaşlı değildi. Ama yaptığı davranışlarla içi geçmiş gibi davranıyordu. Bundan dolayı beğenilmiyor olabilirdi. Ne kadınlar var 35 yaşında genç, aktif biri olan, karşı cinsin de ilgilisini çeken.
313 Yorumla- 5 ay
Bence kişiye göre değişiyor mesela benim şu an 33 oldu ne saçımda beyaz var ne fiziğimde bozulma var cildimde de kırışıklık yok ben şimdi rakamdan dolayı yaşlı mı oluyorum ne alaka yani ve istediğim gibi hala her gün alkol içebiliyorum gayette enerjim yerinde yani ben şimdi bu rakamın böyle oldu diye yaşlı mı oluyorum yani ve kimse zaten yaşımı da anlamıyor rakamımı görseler aha bu yaşlıymış genç gözüküyor mu diyecekler hiçbir şey anlamadım ya
Cevap sahibi5 ay@Naz_lım Ben de kişinin ruhu ve dış görünüşüne göre bu değerlendirmeler değişebilir dedim. 35 yaş DSÖ'ye göre yaşlı demek değil zaten. Kadın erkek ilişkileri anlamında da kişinin kendine ve karşısındaki kişinin değerlendirmesine göre değişir. Kişi ruhsal olarak ve dış görünüş olarak genç görünür genç derler, yaşlı görünür yaşlı derler. Bir de karşısındaki kişi doğru değerlendirme yapmalı. Karşısındaki kişi gençten, yaşlıdan anlamıyorsa bir gence yaşlı, bir yaşlıya da genç diyebilir. İkinci dediğimi özetleyen en güzel cümleler şudur "Ehline denk gelmeyen her şey ziyan olur. Can da inci mercan da..."
Cevap sahibi5 ay@Naz_lım Soğuma gelmez herhalde, çünkü bir insanın genç gözükmesi güzel bir şeydir. Tabi ki karşıdaki kişinin beklentisi kimlik yaşının da genç olması ise o zaman keşke yaşı daha az olsaydı diyebilir. Şöyle bir şey var ki 18 - 20 yaşındaki bir erkek ve bu erkeğin ailesi de 33 - 35 yaşındaki bir kadın için genç demeyecektir. Genç gözükse de genç demeyecektir. Sonuçta bu beklentilerle alakalı bir durum. Bir kadın nasıl 70 yaşındaki bir erkeği erkek 50 yaşında gibi gözükse bile istemeyecekse bir erkekte arada 10 - 15 yaş farkı olan bir kadını genç gözükse de istemeyebilir.
- 4 ay
20 yaşındaki birisi için demedim zaten mesela adam 50 yaşında anladın mı beni de 24 zannediyor onu diyorum ben 20 yaşındaki insanlarla ben konuşmak istemiyorum zaten onlar beni küçük görüp konuşuyor ama ben istemiyorum genelde tüm insanlar beni zaten 20 lerde zannediyor ben de anlamadım da yani yapacak bir şeyim de yok yani ne yapayım benim suçum mu Allah küçük gösteren yaratmış şimdi
Cevap sahibi4 ay@Naz_lım Size 35 demedim ilk yazdımda o zamanlar 35 yaşında olan sevgilimden bahsetmiştim. Sonra da "33 - 35 yaşındaki bir kadın için genç demeyecektir." yazmışım. Yani direkt size direkt 35 yaşındasınız dememişim.
- 4 ay
Tamam da siz anlamıyorsunuz benim kimliğimi kimse görmüyor alnında kimlik bilgilerimi yazıyor millet beni bana 23:24 diyor dedim bana niye genç diye o zaman insanlar bunu da açıklayın kim görse bana genç diyor çünkü beni hiç kimse kimlik bilgilerimi bilmiyor benim alnımda yazmıyor anladın mı kimse de aç kimliğine bakayım demedi şimdiye kadar hatta ben herkese olumsuz konuşuyorum depresif insanlar bana diyor çok gençsin niye böyle konuşuyorsun diyorlar ben de diyemiyorum yani benim kimligim budur diye çıkarıp koymuyorum masaya kimse de anlamıyor
Cevap sahibi4 ay@Naz_lım Genç gözüküyorsundur, başka bir açıklaması yok. Genç hissiyatı veriyorsundur. Asyadaki kadınların bazısı da öyle. Vietnamlı kadınla konuşuyorsun bu 27 diyorsun kadın 37 yaşında 2 çocuk annesi çıkıyor. Bir de onlar minyon oldukları için böyle gözükme eğiliminde. Daha yeni Asya seyahatinden geldim, oradan biliyorum.
- 4 ay
Benim de psikolojim bozuldu ya ben biliyorum gerçeği ama insanlar hep öyle diyor yani geçen birisi düşün beni 21 zannetti ben şimdi bu adama ne diyebilirim ne diyebilirim yani ben de dedim yok çık ya 24 varım dedim geçtim bir de nazar değer biliyor musun başıma geldi yani gerçeği söylesem nazar değer daha önce söyledim inanmadı kimlik gösterdim ben o gün merdivenden düştüm ayağım kırılabilirdi bir ay yürüyemedim sonra göbeğimin orada belim de sıfır beden göz çıktı ve göz izi şu an var
Cevap sahibi4 ay@Naz_lım Anladım iyiymiş.
1 yılHiç yaşlı değil gençki sadece türkiyede yaşlı gibi görülüyor 45 yaşındakiler 30 yaşında gibi 30 yaşındakiler 20 yaşında gibi görünüyor ama amerikada falan burada hiç kimse kendine bakmıyor yani kesinlikle daha gençsin hayatını yaşa git birileriyle yat
20 Yorumla
1 yılBlr kadın olarak en güzel çağlarındasın. hiçbir şey için geç kalmadım, aksine artık ne istediğini bilen bir yaştasın. Bu saatten sonra artık daha doğru kararlar vereceğine eminim 😊😊 sadece olumsuzluğa kapılma ve evrene olumlu mesajlar gönder. Sakın kararsarlığa kapılma 😊
15 Yorumla- 1 yıl
@korayodak
Nerden çıkardınız. Artık devir değişti ve evlilik yaşları bayaa arttı. Tabii küçük bir yerde yaşıyor ve eski gereksiz adetleri sürdürenler hariç tabii. Onlar gene erken evleniyorlar. - 1 yıl
@korayodak evet azalıyor ama batı kesimlerinde artık 35-36 çok normal görüleme başladı.
- 5 ay
@korayodak sanki 30’dan önce çok seçenek vardı da oturduğumuz yerden kapıyı çalıp bizle evlen diye bağırıyordu da adamlar hepsini tek amacı kızla takılayım bara götüreyim kullanayım ne değişti yani hiçbir değişiklik yok biliyor musun hiçbir değişiklik yok aynı yani ve benim şu anda da mesai peşimde dolu adam var mesela ama gidişat aynı yani hepsinin tek amacı gezmek kullanmak sanki düzgün erkek var yani erkekler de iyi değil ki evlenecek erkek mi var kız 30’dan önce evlenecek yani
Gizli Üye(18-24)1 yılHayır 34 yaş bir kadın için yaşlı değil. Belki yirmili yaşlardaki enerji olmaz ama aklı başında olgun bir yaş, hem de güzellik olarak daha çöküş olmamış bir yaş. Daha yaşanacak çok şey var önünde.
60 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yıl34 yaşı kadınlar için neden ayırdın anlamadım? 34 yaş kadında da erkekte de aynı yaş. Yaşta bile cinsiyetçilik yapıyorsunuz şaka gibi ya. He 34 yaş kadın yaşlı , ölmüş , bitmiş , bi ayağı mezardadır ama erkek genç , taze, toy, enerjik , bıcır bıcırdır. Bunu mu duymak istiyorsun?
38 Yorumla- 1 yıl
Kadınlara asla denmez yaşlı diye
Cevap sahibi1 yıl@korayodak saçmalama istersen şu an yaşıtım erkekler yanımda amcam gibi duruyor
Cevap sahibi1 yıl@korayodak kendimden 8 9 yaş küçükler babam gibi duruyor erkek çöken sizsiniz kusura bakma köşede ağla
Cevap sahibi1 yıl@korayodak he he aynen sensin amca hadi sana başarılar bulursun belki birini
- 1 yıl
@korayodak 41 yaşına gelip burada 30 yaşındaki kızın yaşındaki kadına b*k da atmazsın be amca
- Kişilik & Karakter konusunda 305 cevap paylaştı.
1 yılOfff depresyona mı girelim olur tabi saçmalama..
60 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 384 cevap paylaştı. Bu hayata bir defa geliyoruz sonunda ölüm var o yüzden yaşadıklarımızın anlamı var mı yok mu bilmiyorum ama hiçbir şey için geç değil o yüzden bu tarz tabuları kafanıza takmayın yokmuş gibi davranın sonuçta hayat sizin hayatınız.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Sağlık sistemi gelişti ülkede. Orta yaş ya da yaşlı diye tabir edeceğimiz sıralamada değişiklik oldu bence.
40 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 926 cevap paylaştı. 35 yaşındayım bir ayağım çukurda diğeri de birkaç yıl sonra girer herhalde.
Soruna gelince yeni nesil 20 25 ler senden yaşlı gösterdigi için henüz gayet iyisindir.
21 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Asıl güzel şeyler bundan sonra. Hatta kırkından sonra. Tadını çıkar.
20 YorumlaYaşlı değil ancak çocuk için gecikme zamanları diyebiliriz. Yani hayatınız düzgün ise ve bir şeylere önem veriyorsanız. Karşınıza düzgün ve bahsettiğiniz konuları önemsemeyen kişiler çıkacaktır elbette
03 Yorumla- 1 yıl
@sarışın97 o yaşta değilsen o yaşa gelmeden inşallah evlenirsin. Zira tekrar belirteyim yanlış anlama ancak yaş ve tecrübe olarak senden daha tecrübeliyim ve kız kardeşimde geç evlendi. Kendisi bizzat her yönden daha zor olduğunu belirtti. Kaldıki bilmiyorsan karşındaki insanların düşüncelerine saygı duy veya neden öyle düşünmediğini açıkça belirt yoksa senin cevabın saçma ve komik kalır
Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Neden olmasın 30 lu yaşlar insanın en kendini bulduğu, en kadın hissettiği zamanlar kıymetini bilmeli bu yaşların..
30 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılBu kişiden kişiye değişen bir şey. Yaşlı göstermekte genetik, kafa yapısı ve yaşam tarzı çok etkili oluyor.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılNe yaşlısı ya saçmalama lütfen hani bir şarkı var ya benden sana gelsin 🤫😉
https://youtube. com/watch? v=G852_FWnu-4&si=8InY-zEBvGJ5ZDcv21 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl
- Kişilik & Karakter konusunda 305 cevap paylaştı.
1 yılBence harika bir yaş olgunlaşmış kendine güvenen etrafanına ozguven saçan ne istediğini bilen bir yaş tabiri caizse tadı kıvamı yıllanmış şarap gibi oluyor bayanlar 😉
00 Yorumla her yaşın ayrı güzelliği vardır bunu kafaya takacağına ömrümden 1 yıl daha geldi geçiyor acaba ben ne yaptım ahireti kazanmak için bu dünya gelip geciçi daima Allah'a şükret
00 Yorumla35 yaşındaki ablam benden güzel ve yaşlı durmuyor gayet genç
30 Yorumla
1 yılNe biyolojik olarak ne kafa yapısı olarak 20 li yaşlarındaki gibi olmaz. Yani bazı şeyler için yaşlı bazı şeyler için değil.
10 Yorumla
1 yılKarşındaki erkeğe göre değişir. 30larındaki erkekler yaşlı bulurken 40 yaş üstü erkekler normal bulabilir.
10 Yorumla
1 yılbiraz spor yapıvirse ve hayatına güzel şeyler çekebilmek için sağlıklı olmanın yollarını denerse neden olmasın.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.
1 yıl30 şu yaşlar kadının en güzel en olgun olduğu yaşlar , ne istediğini bilen insanları tanımış hayat bundan sonra güzel
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 874 cevap paylaştı. Öyle biri girer ki hayatına sen neredeydin dersin bu zamana kadar. Hayatta ne zaman ne olacak kimse bilemez..
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılSorduğun soru nasıl cinsiyetler arası tartışmaya evrilip iç savaş çıkartmış yaa ilginç oysa bende biraz moral bulmaya gelmiştim 35 yaş olarak
00 Yorumla
1 yılYanlış tercihler sonucunda istenmeyen şeyler yasanabiliyor. Bu sonuçları degistirmenin yaşı yok. İster 34 isterse 50 güzel şeyler hep var.
00 Yorumla
1 yılşimdi için asla degil hatta kadınlar gittikçe genç görünüyor e çocuk için deseniz artık genç bir kadın da çocuk yapamıyor Tıp gelişti
00 Yorumla
1 yılElbette mümkün. Eminim 30 dan sonra bi kadın hayattaki herşeye daha daha daha denecek kadar olumlu uyumlu mantıkla yaşamaya başladığı bi dönemdir
00 YorumlaHer yaş güzeldir önemli olan iki kişinin arasında olan şeyler kim ne der falan hikaye esas aşk bu yaşlarda yasanir
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 503 cevap paylaştı.
1 yılAkıllı kadınlar yaşa takılmaz. Akılsız olanlar ise evlenme yaşım geçiyor, yaşlanıyorum hemen evlenmeliyim diye depresyona girer.
00 Yorumla
1 yıl34 yaşında bir kız görmüştüm oda hiç evlenmemiş, sanırsın 25 gösteriyor. Umudunu kaybetme hiçbir şey için
01 Yorumla- 1 yıl
Eskiden olgun bi yaştı 34 yaşı. Şimdi 34 ünde çok genç duran, enerjik duran kızlar var. Önemli olan enerji ve dış görünüş bence. Yaşını göstermiyorsan sorun yok. Ayrıca 34 olup 40 olup, 20 lilerin enerjisine sahip olanlar var
Kişilik & Karakter konusunda 826 cevap paylaştı. Hem de nasıl 😉 bu yaşlar bütün aktivitelerin tavan yaptığı yaşlar. Kadın ve erkeğin birbirinden ne istediği nasıl davranacağını bilen onu nasıl mutlu edebileceği bilen yaşlardır.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 432 cevap paylaştı.
1 yılyaşlısın. Kadinlar 28 e kadar güzel. Hadi güzel oldun diyelim. Dengin kalmamış herkes ya evli ya dul.
00 Yorumla
1 yılDersin 70 yaşında. Daha dur, yolun yarısına bile gelmemiş.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.
1 yıl50 yaşından sonra yaşlı olun.
30 lu 40 li yıllar genç zamanlardır
10 Yorumla
1 yılBu yaştan sonra daha da güzel günler yaşayabilirsin
10 Yorumla
1 yılkadinlar sarap gibidir kizim ne geci baharini yasiyorsun go girllll
43 Yorumla- 1 yıl
Şaraptan içebilir miyiz
- 1 yıl
@Uslanmaz070770 sarap haram haberin ola
- 1 yıl
Sağlık olsun
- Kişilik & Karakter konusunda 638 cevap paylaştı.
1 yıl34 yahu 60 değil, yani o kadar da değil. Sizin genç kavramınız o zaman 10-15 arası
00 Yorumla
1 yılTabiki güzel şeyleri yaşamanın tam yaşı oturmuş ve gözü doymuş bir birey olarak tam vakti
00 Yorumla
1 yılNe zaman ne yaşayacağını ve nasıl yaşayacağını asla bilemezsin ☺️
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 362 cevap paylaştı.
1 yılDaha gençsin karşına kimler kimler çıkar. Rahat ol uzun zaman var önünde.
00 Yorumla Olabiliyor tabi ama örneğin 24 yaşına kıyasla çok daha az seçeneğiniz var.
00 Yorumla34 yaşlı diye kimden duydunda yazıyorsun bir kadının en güzel olduğu yıllardır 30 lu yaşlar
01 Yorumla- 1 yıl
40 larda okeydir ben sana da tavım bebiş
1 yılBana göre 50 yaşında da bi insan genç yaşam tarzına göre
00 Yorumla
1 yıl34 yaş orta yaştır, yaşlı yaşı değildir. 45 ise yaşlılığa tamamen oturma yaşıdır.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılYaşlı değil ya güzel yaş bu saatten sonrada neden olmasın takılma
04 Yorumla- 1 yıl
30 lu yaşların başları, artık bir kadının üzerinden ergenliğin tozunu attığı, vücudunun ve kadınlığının farkına vardığı, dişil enerjisinin en zirvede olduğu, yaptığı her hareketi bilinçli yaptığı, aklının her an başında olduğu, uçarı kacari olunmayan dönemidir.. Ve tabiki östrojen hormon seviyesi tavan olduğu için, gerek ten parlakligi kusursuzluğu, gerek vücut şekli, kıvrımlı yapısı, o mükemmel kavisleriyle en genç ve güzel hissettiği dönemdir..
- 1 yıl
Bebiş destan yazdın be doğru söylüyorsun ama o bazı hatunlar için geçerli değil bence
- 1 yıl
😀😀😀
- 1 yıl
Sen bu yaşını Nirvana yaşıyorsun bence bebiş
1 yılGüzel leylere geç. Eski dewir olsa hee derdim
00 Yorumla
1 yılHayır yaşlı değil. İnsanın en güzel olduğu yaşlar genelde 28-38 yaş arası
01 Yorumla- 1 yıl
Benim fikrimce
1 yılher yaşın bir güzelliği var en güzel çağındasın
hiç bir şey için geç kalınmış değil00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 401 cevap paylaştı.
1 yılKendi açımdan evet artık orta yaşlıyım sanırım ve eskisi gibi hayattan aldığım zevkler çok farklı
00 Yorumla
1 yılNe yaşadığıyla alakalı amsız bir karıysa erkendir dert çektiyse yaşlıdır
01 Yorumla- 1 yıl
Gamsız lan gamsız 🤦🏻
1 yılHayır ya 34 daha çok genç ya daha ne gördün ki sen hayat asıl şimdi başlıyor bence
00 YorumlaOrta yaş diyelim biz buna 35 yaş yolun yarısı
#D0D000 @D0D000
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. 30-50 arası kendini keşfettiği en verimli en olgun dönemi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBunun nasibe bağlı olduğunu düşünüyorum kimisi 20sinde de olsa hiçbir güzellik onu bulmaz kimsi 80 yaşında olsa hayatında güzellikler eksik olmaz
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı. Neye göre ve kime göre yasli? Insan hissettiği kadar bi yasindadir bence
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 426 cevap paylaştı.
1 yılSenin kendine bakmanla alakalı. Kendine ne kadar dikkat edersen o kadar iyi olursun.
00 Yorumla - Devamını Gör (241)
Devamını Gör(286)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer