• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Sizce 34 yaş bir kadın için yaşlı mı?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
828
Yapay Zekaya Sor

34 yaşında olup bu saatten sonra da güzel şeyler olması mümkün mü?

Sizce 34 yaş bir kadın için yaşlı mı?
Cevapla
Kadın Soruları Güzellik Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
36 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • BanBan_
    BanBan_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Evet ama gerçekleri konuşalım şöyle bir durum da var her şey zamanında güzel. Kadınlar için biraz geç bir yaş olduğunu söylemek zorundayım çünkü 35'ten sonra doğurganlık azalıyor ve gözlemlerime göre 30'u geçik birçok bekar kadında da birtakım psikolojik sorunlar başlıyor. Aşırı derecede seçici davranıyorlar kendilerini ulaşılmaz görüyorlar. Her şey kısmete bağlı sen istersen elbette olur ama elini çabuk tutmanda fayda var. Olgun severim vs. diyenlere de pek inanma böyle diyenlerin %99'unun da aklı cinsellikte oluyor. Sen hayatına girecek hayırlı kişiyi bekle ama anlaşabildiğin kafanın uyuşabildiği ve gerçekten birşeyler hissettiğin birine de şans vermekten çekinme.

    1
    4 Yorumla
    • Naz_lım
      Naz_lım
      5 ay

      Herkes doğurmak zorunda mı peki yani ya kadın doğurmak istemiyorsa ya ne meraklısınız kedi köpek gibi üremeye ya 50 tane mi çocuk doğuralım istiyorsunuz siz neye göre kıyaslıyorsunuz ne alaka kadın ne sormuş sen çocuk diyorsun belki istemiyor belki vücudu bozulacak belki doğurmak istemiyor nereden biliyorsun senle yaşadığını herkesin zorunda mı yani mecbur mu herkes doğurmaya kedi gibi üremeye bi Bıkmadiniz yani üremek ekten

      Yorumla
    • Naz_lım
      Naz_lım
      5 ay

      Hem bu şartlar altında bu ülkede belki çocuk doğurmak istemiyor belki bakamayacak belki kadının durumu yok belki o yüzden doğurmak istemiyor nereden biliyorsun olamaz mı yani böyle bir hakkı yok mu doğal ak değil mi bu istememek bir şeyi

      Yorumla
    • BanBan_
      BanBan_
      5 ay

      @Naz_lım Ben burada tıbbi ve evrimsel bir gerçeklikten bahsettim doğurup doğurmaması elbette kendi bileceği iş ama her geçen yıl şansı azaliyor. Her kadında annelik her erkekte de babalık hayali elbette olur sonuçta insan soyunu devam ettirmek icin üreyip çocuk sahibi olmak ister zaman çok gecerse çocuk sahibi olması riskli olur. Doğurup doğurmamasi çok ayrı bir konu ama bu geçekleri de kabul etmeniz lazım

      Yorumla
    • Naz_lım
      Naz_lım
      4 ay

      Böyle bir dünyaya çocuk getirmek istemiyorsa bu bir doğal hak değil mi yani ha belki bakacak gücü yok kim bakacak sen mi bakacan hadi Doğrayyım şimdi gel bak tamam mı bak ama yani sokaklarda sürünmesin dilenci olmasın ya da kadın olursa kötü yollara düşmesin tamam mı bakacaksın ama söz ver

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • ydsstudent
    ydsstudent Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 100%
    1 yıl

    Olur da ne gerek var ki? Ben kadin istemiyorum hayatımda. Iki nedeni var beni anlayan kadin cikmadi. Bir de yalvarmaya gerek yok. Gay olarak yaşıyoruz 3 kisi ihtiyacı olan geliyor birimiz dönüyor tik tok. Ee kadin verdi mi vermedi mi? Ha bu tersi erkeklere de gecerli. Benden gecti Allahtan da umudu kestim. Gerek yok zaten yas geçmiş

    0
    0 Yorumla
  • Afacan_37
    Afacan_37 Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Olgunluk yaşı insanlarda 40' tır.

    Önemli olan nasıl yaşadığın ve ne hissettiğin. Hayattan bezmiş isen yaşın hiç bir önemi yok. Yaşın daha genç.

    Onutma ki vakti gelmeden çiçek açmaz. Her daim yarınların güzel olsun inşallah.

    1
    0 Yorumla
  • kurumeyvecanavarı
    kurumeyvecanavarı Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    34 yaş, yaşlı değil ama oturup birinin onu bulmasını bekleyecek kadar da genç değil.
    Güzel şeyler hep mümkün sadece aramaya başlamak gerekiyor.

    0
    1 Yorumla
    • Naz_lım
      Naz_lım
      5 ay

      Sanki 18 yaşında olacak kapıyı çalıp buluyorlar yani ne kadar saçma bu 30’dan önce de okul mu stresmiş kadınlar bir dolu şeyle uğraşıyor sınavlar mış kimse oturup da yani biri beni bulsun diye yine beklemiyor zaten yine değişen bir şey de yok yani bu konu hakkında ama dış görsel hakkında çok bilgim olmaz tabii ki herkesin farklı bir şekilde değişebilir o yaşta ona bir şey diyemem

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

101

Cevap

200

Cevap

  • Catutigernos
    Catutigernos Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 40
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Güzel şeylerin yaşı olmaz. Doğru seçimler yaparsan neden olmasın.

    7
    0 Yorumla
  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    1 yıl

    Güzel şeyler yasa bakmaz ve 34 yaş tamamen ruhsal ve fiziksel sağlığa göre isimlendirilen bir yaş. Sağlıklı değilsen yaşlısın evet sağlığın enerjim yerindeyse de gençsin kesinlikle

    2
    0 Yorumla
  • inciitanesiii u
    inciitanesiii Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.

    Saçmalama Ayten yeni başlıyoruz

    12
    1 Yorumla
    • wkertenkele
      wkertenkele
      1 yıl

      Hahahah 🙃😝🥰

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Hayır güzel bir yaş tabi ki de

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Götü göbeği salmış saçı dökülmüş kellerin "kadınlar belirli bir yaştan sonra çöker" sözleriyle sanki hayatında hiç annelik duygusunu tatmış gibi doğurmayan kadınları kadın olarak görmeyen denyolara takılma. Tam erişkinlik yaşı. Hayatı anladığın yaşlar.

    7
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Öncelikle bunu kadın - erkek olarak ayırmanızı anlamıyorum. Dünya Sağlık Örgütü yaşlılığı tanımlamış. 34 yaş insan için yaşlı diyebileceğimiz bir dönem değil ama bir kedi için ölümsüzlük iksirini kazanmış gibi görülebilir. 65 yaş sonrası yaşlıdır.

    Kadın - erkek ilişkileri anlamında soruyorsan kendi tecrübemden bahsederim. Benim 35 yaşında bir sevgilim vardı 2 yıl önce. Sürekli yaşlılıktan dem vuruyordu. Yaşımdan dolayı erkekler beni beğenmiyor filan diyordu. Onunla sevgili olacak yaştaki erkeklerin belirli bir yaştan sonraki kadınları (35 yaş ve üzeri) karşı cins olarak görmediğini, onlara karşı kör olduğunu söylüyordu. Oysaki ben böyle görmüyordum, bence yaşlı değildi. Ama yaptığı davranışlarla içi geçmiş gibi davranıyordu. Bundan dolayı beğenilmiyor olabilirdi. Ne kadınlar var 35 yaşında genç, aktif biri olan, karşı cinsin de ilgilisini çeken.

    3
    13 Yorumla
    • Naz_lım
      Naz_lım
      5 ay

      Bence kişiye göre değişiyor mesela benim şu an 33 oldu ne saçımda beyaz var ne fiziğimde bozulma var cildimde de kırışıklık yok ben şimdi rakamdan dolayı yaşlı mı oluyorum ne alaka yani ve istediğim gibi hala her gün alkol içebiliyorum gayette enerjim yerinde yani ben şimdi bu rakamın böyle oldu diye yaşlı mı oluyorum yani ve kimse zaten yaşımı da anlamıyor rakamımı görseler aha bu yaşlıymış genç gözüküyor mu diyecekler hiçbir şey anlamadım ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      5 ay

      @Naz_lım Ben de kişinin ruhu ve dış görünüşüne göre bu değerlendirmeler değişebilir dedim. 35 yaş DSÖ'ye göre yaşlı demek değil zaten. Kadın erkek ilişkileri anlamında da kişinin kendine ve karşısındaki kişinin değerlendirmesine göre değişir. Kişi ruhsal olarak ve dış görünüş olarak genç görünür genç derler, yaşlı görünür yaşlı derler. Bir de karşısındaki kişi doğru değerlendirme yapmalı. Karşısındaki kişi gençten, yaşlıdan anlamıyorsa bir gence yaşlı, bir yaşlıya da genç diyebilir. İkinci dediğimi özetleyen en güzel cümleler şudur "Ehline denk gelmeyen her şey ziyan olur. Can da inci mercan da..."

      Yorumla
    • Naz_lım
      Naz_lım
      5 ay

      Ama beni herkes genç zannediyor kim görse öyle de bir durum var bir kişi değil iki kişi değil üç kişi değil kim görse gelse zannediyor ama şimdi diyorum ki rakımı görseler a bu genç gözüken bir yaşlı mı derler sence soğuma gelir mi onu soruyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      5 ay

      @Naz_lım Soğuma gelmez herhalde, çünkü bir insanın genç gözükmesi güzel bir şeydir. Tabi ki karşıdaki kişinin beklentisi kimlik yaşının da genç olması ise o zaman keşke yaşı daha az olsaydı diyebilir. Şöyle bir şey var ki 18 - 20 yaşındaki bir erkek ve bu erkeğin ailesi de 33 - 35 yaşındaki bir kadın için genç demeyecektir. Genç gözükse de genç demeyecektir. Sonuçta bu beklentilerle alakalı bir durum. Bir kadın nasıl 70 yaşındaki bir erkeği erkek 50 yaşında gibi gözükse bile istemeyecekse bir erkekte arada 10 - 15 yaş farkı olan bir kadını genç gözükse de istemeyebilir.

      Yorumla
    • Naz_lım
      Naz_lım
      4 ay

      20 yaşındaki birisi için demedim zaten mesela adam 50 yaşında anladın mı beni de 24 zannediyor onu diyorum ben 20 yaşındaki insanlarla ben konuşmak istemiyorum zaten onlar beni küçük görüp konuşuyor ama ben istemiyorum genelde tüm insanlar beni zaten 20 lerde zannediyor ben de anlamadım da yani yapacak bir şeyim de yok yani ne yapayım benim suçum mu Allah küçük gösteren yaratmış şimdi

      Yorumla
    • Naz_lım
      Naz_lım
      4 ay

      Ayrıca yaşım 35 de değil yani 33’e yeni girdik hemen +2 sene koymuşun madem on sene çok fazla bir zaman iki sene de fazla bir zaman onu da koyma yani olur mu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      @Naz_lım Size 35 demedim ilk yazdımda o zamanlar 35 yaşında olan sevgilimden bahsetmiştim. Sonra da "33 - 35 yaşındaki bir kadın için genç demeyecektir." yazmışım. Yani direkt size direkt 35 yaşındasınız dememişim.

      Yorumla
    • Naz_lım
      Naz_lım
      4 ay

      Tamam da siz anlamıyorsunuz benim kimliğimi kimse görmüyor alnında kimlik bilgilerimi yazıyor millet beni bana 23:24 diyor dedim bana niye genç diye o zaman insanlar bunu da açıklayın kim görse bana genç diyor çünkü beni hiç kimse kimlik bilgilerimi bilmiyor benim alnımda yazmıyor anladın mı kimse de aç kimliğine bakayım demedi şimdiye kadar hatta ben herkese olumsuz konuşuyorum depresif insanlar bana diyor çok gençsin niye böyle konuşuyorsun diyorlar ben de diyemiyorum yani benim kimligim budur diye çıkarıp koymuyorum masaya kimse de anlamıyor

      Yorumla
    • Naz_lım
      Naz_lım
      4 ay

      Bence de yaşlı yani bence 27’den sonra herkes yaşlıdır zaten ama insanlar bana genç diyor ben bunu anlamıyorum diyorum sebep ne yani kimlik bilgilerimi alnima dövme yaptırmadım ki bana niye genç diyor tüm insanlık ben bunu çözemedim diyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      @Naz_lım Genç gözüküyorsundur, başka bir açıklaması yok. Genç hissiyatı veriyorsundur. Asyadaki kadınların bazısı da öyle. Vietnamlı kadınla konuşuyorsun bu 27 diyorsun kadın 37 yaşında 2 çocuk annesi çıkıyor. Bir de onlar minyon oldukları için böyle gözükme eğiliminde. Daha yeni Asya seyahatinden geldim, oradan biliyorum.

      Yorumla
    • Naz_lım
      Naz_lım
      4 ay

      Benim de psikolojim bozuldu ya ben biliyorum gerçeği ama insanlar hep öyle diyor yani geçen birisi düşün beni 21 zannetti ben şimdi bu adama ne diyebilirim ne diyebilirim yani ben de dedim yok çık ya 24 varım dedim geçtim bir de nazar değer biliyor musun başıma geldi yani gerçeği söylesem nazar değer daha önce söyledim inanmadı kimlik gösterdim ben o gün merdivenden düştüm ayağım kırılabilirdi bir ay yürüyemedim sonra göbeğimin orada belim de sıfır beden göz çıktı ve göz izi şu an var

      Yorumla
    • Naz_lım
      Naz_lım
      4 ay

      Ben minyon değilim genelde Barbie derler boyum bir 70 lerde ama yapı olarak narin bir fizik var yani ellerime falan liseli insan eli gibi diyorlar sesime falan ama minyon küçük boylu değilim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      4 ay

      @Naz_lım Anladım iyiymiş.

      Yorumla
  • LYCANvsWAMPIRE
    LYCANvsWAMPIRE Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 99%
    1 yıl

    Hiç yaşlı değil gençki sadece türkiyede yaşlı gibi görülüyor 45 yaşındakiler 30 yaşında gibi 30 yaşındakiler 20 yaşında gibi görünüyor ama amerikada falan burada hiç kimse kendine bakmıyor yani kesinlikle daha gençsin hayatını yaşa git birileriyle yat

    2
    0 Yorumla
  • different06_
    different06_ Takip Et
    Bilge Yaş: 41 , eic 100%
    1 yıl

    Blr kadın olarak en güzel çağlarındasın. hiçbir şey için geç kalmadım, aksine artık ne istediğini bilen bir yaştasın. Bu saatten sonra artık daha doğru kararlar vereceğine eminim 😊😊 sadece olumsuzluğa kapılma ve evrene olumlu mesajlar gönder. Sakın kararsarlığa kapılma 😊

    1
    5 Yorumla
    • korayodak
      korayodak
      1 yıl

      İnsanları iyi hissettirmek için yalan söyleyince onlara iyilik yapmıyorsunuz.

      Yorumla
    • different06_
      different06_
      1 yıl

      @korayodak
      Nerden çıkardınız. Artık devir değişti ve evlilik yaşları bayaa arttı. Tabii küçük bir yerde yaşıyor ve eski gereksiz adetleri sürdürenler hariç tabii. Onlar gene erken evleniyorlar.

      Yorumla
    • korayodak
      korayodak
      1 yıl

      80 yaşında evlenen de var tabi haklısınız ama seçenekler epey azalıyor.

      Yorumla
    • different06_
      different06_
      1 yıl

      @korayodak evet azalıyor ama batı kesimlerinde artık 35-36 çok normal görüleme başladı.

      Yorumla
    • Naz_lım
      Naz_lım
      5 ay

      @korayodak sanki 30’dan önce çok seçenek vardı da oturduğumuz yerden kapıyı çalıp bizle evlen diye bağırıyordu da adamlar hepsini tek amacı kızla takılayım bara götüreyim kullanayım ne değişti yani hiçbir değişiklik yok biliyor musun hiçbir değişiklik yok aynı yani ve benim şu anda da mesai peşimde dolu adam var mesela ama gidişat aynı yani hepsinin tek amacı gezmek kullanmak sanki düzgün erkek var yani erkekler de iyi değil ki evlenecek erkek mi var kız 30’dan önce evlenecek yani

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Hayır 34 yaş bir kadın için yaşlı değil. Belki yirmili yaşlardaki enerji olmaz ama aklı başında olgun bir yaş, hem de güzellik olarak daha çöküş olmamış bir yaş. Daha yaşanacak çok şey var önünde.

    6
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    34 yaşı kadınlar için neden ayırdın anlamadım? 34 yaş kadında da erkekte de aynı yaş. Yaşta bile cinsiyetçilik yapıyorsunuz şaka gibi ya. He 34 yaş kadın yaşlı , ölmüş , bitmiş , bi ayağı mezardadır ama erkek genç , taze, toy, enerjik , bıcır bıcırdır. Bunu mu duymak istiyorsun?

    3
    8 Yorumla
    • Hassas_Dokunuşlar
      Hassas_Dokunuşlar
      1 yıl

      Kadınlara asla denmez yaşlı diye

      Yorumla
    • korayodak
      korayodak
      1 yıl

      Evet öyle açıkçası. Kadınların çekiciliği ve doğurganlığı erkeklere kıyasla çok daha önce azalıyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @korayodak saçmalama istersen şu an yaşıtım erkekler yanımda amcam gibi duruyor

      Yorumla
    • korayodak
      korayodak
      1 yıl

      İyi hissetmek için kendinizi kandırmanızı anlıyorum ama siz bence yine de bu kadar uçmayın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @korayodak kendimden 8 9 yaş küçükler babam gibi duruyor erkek çöken sizsiniz kusura bakma köşede ağla

      Yorumla
    • korayodak
      korayodak
      1 yıl

      Şizofren falan değilseniz şunu gerçekten inanarak yazmış olmanız imkansız. Neyse herkes neyin ne olduğunu biliyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @korayodak he he aynen sensin amca hadi sana başarılar bulursun belki birini

      Yorumla
    • Ilçinneziha
      Ilçinneziha
      1 yıl

      @korayodak 41 yaşına gelip burada 30 yaşındaki kızın yaşındaki kadına b*k da atmazsın be amca

      Yorumla
  • Bıktımmmmmm
    Bıktımmmmmm Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 98%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 305 cevap paylaştı.

    Offf depresyona mı girelim olur tabi saçmalama..

    6
    0 Yorumla
  • _Forlorn_
    _Forlorn_ Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 56%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 384 cevap paylaştı.

    Bu hayata bir defa geliyoruz sonunda ölüm var o yüzden yaşadıklarımızın anlamı var mı yok mu bilmiyorum ama hiçbir şey için geç değil o yüzden bu tarz tabuları kafanıza takmayın yokmuş gibi davranın sonuçta hayat sizin hayatınız.

    1
    0 Yorumla
  • Oropaa
    Oropaa Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı.

    Sağlık sistemi gelişti ülkede. Orta yaş ya da yaşlı diye tabir edeceğimiz sıralamada değişiklik oldu bence.

    4
    0 Yorumla
  • ilyess
    ilyess Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 42%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 926 cevap paylaştı.

    35 yaşındayım bir ayağım çukurda diğeri de birkaç yıl sonra girer herhalde.

    Soruna gelince yeni nesil 20 25 ler senden yaşlı gösterdigi için henüz gayet iyisindir.

    2
    1 Yorumla
    • hapsurdu
      hapsurdu
      1 yıl

      Vay be benzer düşünüyorum kendim için

      Yorumla
  • perlamare
    perlamare Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.

    Asıl güzel şeyler bundan sonra. Hatta kırkından sonra. Tadını çıkar.

    2
    0 Yorumla
  • TOKAREV
    TOKAREV Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl

    Yaşlı değil ancak çocuk için gecikme zamanları diyebiliriz. Yani hayatınız düzgün ise ve bir şeylere önem veriyorsanız. Karşınıza düzgün ve bahsettiğiniz konuları önemsemeyen kişiler çıkacaktır elbette

    0
    3 Yorumla
    • sarışın97
      sarışın97
      1 yıl

      O yaşta değilim de hiçte geç değil saçma cevap 😂

      Yorumla
    • TOKAREV
      TOKAREV
      1 yıl

      @sarışın97 o yaşta değilsen o yaşa gelmeden inşallah evlenirsin. Zira tekrar belirteyim yanlış anlama ancak yaş ve tecrübe olarak senden daha tecrübeliyim ve kız kardeşimde geç evlendi. Kendisi bizzat her yönden daha zor olduğunu belirtti. Kaldıki bilmiyorsan karşındaki insanların düşüncelerine saygı duy veya neden öyle düşünmediğini açıkça belirt yoksa senin cevabın saçma ve komik kalır

      Yorumla
    • sarışın97
      sarışın97
      1 yıl

      Tecrüben belli oluyordu neyse. Mesela tecrübeden bahsediyorsun o halde tıpın ne kadar geliştiğini de biliyorsundur değilmi?

      Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Neden olmasın 30 lu yaşlar insanın en kendini bulduğu, en kadın hissettiği zamanlar kıymetini bilmeli bu yaşların..

    3
    0 Yorumla
  • rekreasyonistt
    rekreasyonistt Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Bu kişiden kişiye değişen bir şey. Yaşlı göstermekte genetik, kafa yapısı ve yaşam tarzı çok etkili oluyor.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Ne yaşlısı ya saçmalama lütfen hani bir şarkı var ya benden sana gelsin 🤫😉

    https://youtube. com/watch? v=G852_FWnu-4&si=8InY-zEBvGJ5ZDcv

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      youtube.com/watch

      Yorumla
  • İstanbulllu3441
    İstanbulllu3441 Takip Et
    Bilge Yaş: 44 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 305 cevap paylaştı.

    Bence harika bir yaş olgunlaşmış kendine güvenen etrafanına ozguven saçan ne istediğini bilen bir yaş tabiri caizse tadı kıvamı yıllanmış şarap gibi oluyor bayanlar 😉

    0
    0 Yorumla
  • Adem23
    Adem23 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    her yaşın ayrı güzelliği vardır bunu kafaya takacağına ömrümden 1 yıl daha geldi geçiyor acaba ben ne yaptım ahireti kazanmak için bu dünya gelip geciçi daima Allah'a şükret

    0
    0 Yorumla
  • kübrl
    kübrl Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    35 yaşındaki ablam benden güzel ve yaşlı durmuyor gayet genç

    3
    0 Yorumla
  • furypistons
    furypistons Takip Et
    Bilge Yaş: 41 , eic 99%
    1 yıl

    Ne biyolojik olarak ne kafa yapısı olarak 20 li yaşlarındaki gibi olmaz. Yani bazı şeyler için yaşlı bazı şeyler için değil.

    1
    0 Yorumla
  • TheGirlTakingRedPill
    TheGirlTakingRedPill Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Karşındaki erkeğe göre değişir. 30larındaki erkekler yaşlı bulurken 40 yaş üstü erkekler normal bulabilir.

    1
    0 Yorumla
  • bisevgilimolsa
    bisevgilimolsa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    biraz spor yapıvirse ve hayatına güzel şeyler çekebilmek için sağlıklı olmanın yollarını denerse neden olmasın.

    0
    0 Yorumla
  • Sitemkarım
    Sitemkarım Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    30 şu yaşlar kadının en güzel en olgun olduğu yaşlar , ne istediğini bilen insanları tanımış hayat bundan sonra güzel

    0
    0 Yorumla
  • Eddy_0606
    Eddy_0606 Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 874 cevap paylaştı.

    Öyle biri girer ki hayatına sen neredeydin dersin bu zamana kadar. Hayatta ne zaman ne olacak kimse bilemez..

    0
    0 Yorumla
  • pattadanak
    pattadanak Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 69%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Sorduğun soru nasıl cinsiyetler arası tartışmaya evrilip iç savaş çıkartmış yaa ilginç oysa bende biraz moral bulmaya gelmiştim 35 yaş olarak

    0
    0 Yorumla
  • İsmailapydn
    İsmailapydn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Yanlış tercihler sonucunda istenmeyen şeyler yasanabiliyor. Bu sonuçları degistirmenin yaşı yok. İster 34 isterse 50 güzel şeyler hep var.

    0
    0 Yorumla
  • dişilenerji21
    dişilenerji21 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 97%
    1 yıl

    şimdi için asla degil hatta kadınlar gittikçe genç görünüyor e çocuk için deseniz artık genç bir kadın da çocuk yapamıyor Tıp gelişti

    0
    0 Yorumla
  • batuhannxx
    batuhannxx Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 97%
    1 yıl

    Elbette mümkün. Eminim 30 dan sonra bi kadın hayattaki herşeye daha daha daha denecek kadar olumlu uyumlu mantıkla yaşamaya başladığı bi dönemdir

    0
    0 Yorumla
  • FüZe_123
    FüZe_123 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 35%
    1 yıl

    Her yaş güzeldir önemli olan iki kişinin arasında olan şeyler kim ne der falan hikaye esas aşk bu yaşlarda yasanir

    0
    0 Yorumla
  • TuncerDemirim
    TuncerDemirim Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 78%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 503 cevap paylaştı.

    Akıllı kadınlar yaşa takılmaz. Akılsız olanlar ise evlenme yaşım geçiyor, yaşlanıyorum hemen evlenmeliyim diye depresyona girer.

    0
    0 Yorumla
  • Emre3558123
    Emre3558123 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    34 yaşında bir kız görmüştüm oda hiç evlenmemiş, sanırsın 25 gösteriyor. Umudunu kaybetme hiçbir şey için

    0
    1 Yorumla
    • Emre3558123
      Emre3558123
      1 yıl

      Eskiden olgun bi yaştı 34 yaşı. Şimdi 34 ünde çok genç duran, enerjik duran kızlar var. Önemli olan enerji ve dış görünüş bence. Yaşını göstermiyorsan sorun yok. Ayrıca 34 olup 40 olup, 20 lilerin enerjisine sahip olanlar var

      Yorumla
  • by_kowboy
    by_kowboy Takip Et
    Master Yaş: 36
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 826 cevap paylaştı.

    Hem de nasıl 😉 bu yaşlar bütün aktivitelerin tavan yaptığı yaşlar. Kadın ve erkeğin birbirinden ne istediği nasıl davranacağını bilen onu nasıl mutlu edebileceği bilen yaşlardır.

    0
    0 Yorumla
  • Janti_bir_abiniz
    Janti_bir_abiniz Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 76%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 432 cevap paylaştı.

    yaşlısın. Kadinlar 28 e kadar güzel. Hadi güzel oldun diyelim. Dengin kalmamış herkes ya evli ya dul.

    0
    0 Yorumla
  • _gunes__00
    _gunes__00 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Dersin 70 yaşında. Daha dur, yolun yarısına bile gelmemiş.

    1
    0 Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    50 yaşından sonra yaşlı olun.

    30 lu 40 li yıllar genç zamanlardır

    1
    0 Yorumla
  • Yecüc_Mecüc_7991
    Yecüc_Mecüc_7991 Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 100%
    1 yıl

    Bu yaştan sonra daha da güzel günler yaşayabilirsin

    1
    0 Yorumla
  • DilekDurak
    DilekDurak Takip Et
    Xper 4 Yaş: 46
    1 yıl

    kadinlar sarap gibidir kizim ne geci baharini yasiyorsun go girllll

    4
    3 Yorumla
    • Uslanmaz070770
      Uslanmaz070770
      1 yıl

      Şaraptan içebilir miyiz

      Yorumla
    • DilekDurak
      DilekDurak
      1 yıl

      @Uslanmaz070770 sarap haram haberin ola

      Yorumla
    • Uslanmaz070770
      Uslanmaz070770
      1 yıl

      Sağlık olsun

      Yorumla
  • infiniterelationship
    infiniterelationship Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 69%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 638 cevap paylaştı.

    34 yahu 60 değil, yani o kadar da değil. Sizin genç kavramınız o zaman 10-15 arası

    0
    0 Yorumla
  • GirişimBilişim
    GirişimBilişim Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39 , eic 100%
    1 yıl

    Tabiki güzel şeyleri yaşamanın tam yaşı oturmuş ve gözü doymuş bir birey olarak tam vakti

    0
    0 Yorumla
  • Hayatgibibirsey
    Hayatgibibirsey Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Ne zaman ne yaşayacağını ve nasıl yaşayacağını asla bilemezsin ☺️

    0
    0 Yorumla
  • Uslanmazboğa
    Uslanmazboğa Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 362 cevap paylaştı.

    Daha gençsin karşına kimler kimler çıkar. Rahat ol uzun zaman var önünde.

    0
    0 Yorumla
  • korayodak
    korayodak Takip Et
    Bilge Yaş: 42 , eic 97%
    1 yıl

    Olabiliyor tabi ama örneğin 24 yaşına kıyasla çok daha az seçeneğiniz var.

    0
    0 Yorumla
  • ayla_xxx
    ayla_xxx Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 51%
    1 yıl

    34 yaşlı diye kimden duydunda yazıyorsun bir kadının en güzel olduğu yıllardır 30 lu yaşlar

    0
    1 Yorumla
    • 35gereksiz35
      35gereksiz35
      1 yıl

      40 larda okeydir ben sana da tavım bebiş

      Yorumla
  • Susususude
    Susususude Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 86%
    1 yıl

    Bana göre 50 yaşında da bi insan genç yaşam tarzına göre

    0
    0 Yorumla
  • XtheWorldStarX
    XtheWorldStarX Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 97%
    1 yıl

    34 yaş orta yaştır, yaşlı yaşı değildir. 45 ise yaşlılığa tamamen oturma yaşıdır.

    0
    0 Yorumla
  • proofstriker39
    proofstriker39 Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 97%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Yaşlı değil ya güzel yaş bu saatten sonrada neden olmasın takılma

    0
    4 Yorumla
    • yagmuronliine
      yagmuronliine
      1 yıl

      30 lu yaşların başları, artık bir kadının üzerinden ergenliğin tozunu attığı, vücudunun ve kadınlığının farkına vardığı, dişil enerjisinin en zirvede olduğu, yaptığı her hareketi bilinçli yaptığı, aklının her an başında olduğu, uçarı kacari olunmayan dönemidir.. Ve tabiki östrojen hormon seviyesi tavan olduğu için, gerek ten parlakligi kusursuzluğu, gerek vücut şekli, kıvrımlı yapısı, o mükemmel kavisleriyle en genç ve güzel hissettiği dönemdir..

      Yorumla
    • proofstriker39
      proofstriker39
      1 yıl

      Bebiş destan yazdın be doğru söylüyorsun ama o bazı hatunlar için geçerli değil bence

      Yorumla
    • yagmuronliine
      yagmuronliine
      1 yıl

      😀😀😀

      Yorumla
    • proofstriker39
      proofstriker39
      1 yıl

      Sen bu yaşını Nirvana yaşıyorsun bence bebiş

      Yorumla
  • DeaconnFrost
    DeaconnFrost Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    1 yıl

    Güzel leylere geç. Eski dewir olsa hee derdim

    0
    0 Yorumla
  • Napolyonparapara
    Napolyonparapara Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır yaşlı değil. İnsanın en güzel olduğu yaşlar genelde 28-38 yaş arası

    0
    1 Yorumla
    • Napolyonparapara
      Napolyonparapara
      1 yıl

      Benim fikrimce

      Yorumla
  • gökahmetoğlu07
    gökahmetoğlu07 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 45 , eic 99%
    1 yıl

    her yaşın bir güzelliği var en güzel çağındasın

    hiç bir şey için geç kalınmış değil

    0
    0 Yorumla
  • Kompetankedi06
    Kompetankedi06 Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 77%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 401 cevap paylaştı.

    Kendi açımdan evet artık orta yaşlıyım sanırım ve eskisi gibi hayattan aldığım zevkler çok farklı

    0
    0 Yorumla
  • neysebensakinimm
    neysebensakinimm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Ne yaşadığıyla alakalı amsız bir karıysa erkendir dert çektiyse yaşlıdır

    0
    1 Yorumla
    • neysebensakinimm
      neysebensakinimm
      1 yıl

      Gamsız lan gamsız 🤦🏻

      Yorumla
  • günes121212
    günes121212 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır ya 34 daha çok genç ya daha ne gördün ki sen hayat asıl şimdi başlıyor bence

    0
    0 Yorumla
  • D0D000
    D0D000 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Orta yaş diyelim biz buna 35 yaş yolun yarısı

    #D0D000 @D0D000

    0
    0 Yorumla
  • Olgunateş
    Olgunateş Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    30-50 arası kendini keşfettiği en verimli en olgun dönemi

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Bunun nasibe bağlı olduğunu düşünüyorum kimisi 20sinde de olsa hiçbir güzellik onu bulmaz kimsi 80 yaşında olsa hayatında güzellikler eksik olmaz

    0
    0 Yorumla
  • BuOlsa
    BuOlsa Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 34%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Neye göre ve kime göre yasli? Insan hissettiği kadar bi yasindadir bence

    0
    0 Yorumla
  • battalgazi007
    battalgazi007 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 426 cevap paylaştı.

    Senin kendine bakmanla alakalı. Kendine ne kadar dikkat edersen o kadar iyi olursun.

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (241)
Devamını Gör(286)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Sizce 34 yaş bir kadın için yaşlı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

44 yaş bir kadın için yaşlı mıdır? 40 cevap verildi
Sizce 33-34 yaşındaki bir kadın için çok mu geçtir? 18 cevap verildi
30 yaş bir kadın için yaşlı mı? 61 cevap verildi
30 bir kadın için yaşlı mı? 19 cevap verildi
46 yaş kadın için çok mu yaşlıdır? 255 cevap verildi
36 yaş bir kadın için yaşlı mı oluyor? 42 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Manzaraya karşı favori içeceğiniz hangisi?
  • Konuşmayı seviyor musun?
  • Aşka ayrılık zor mu?
  • Doktoru dinler misin?
  • Civic Fd6 nin iç tasarımı nasıl sizce?
  • Ulaşınca heyecanını kaybettiğiniz bir şey oldu mu?
  • Erkekler de zengin sevgili hayali kurar mı?
  • Bu eller sadece soru sormuyor 😃?
  • Yıllardır erken uyuyamıyorum, uyku düzenimi kalıcı olarak nasıl düzeltebilirim?
  • Marjinal bir tarzınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨