Dil öğrenenlerden taktik rica ederik🤓.
Şimdiden teşekkürler efenim🌸🌸
kız ben çocukken zehir gibiydim bana ne oldii🫠
Dil öğrenenlerden taktik rica ederik🤓.
Şimdiden teşekkürler efenim🌸🌸
kız ben çocukken zehir gibiydim bana ne oldii🫠
Kelime ezberi yapmak iyi bir başlangıç olsa da, unutmamak için düzenli tekrarlar yapmanız önemlidir. Kelimeleri farklı bağlamlarda kullanarak pratik yapabilir, örnek cümleler oluşturabilir ve kelime oyunları oynayabilirsiniz. Ayrıca, öğrendiğiniz kelimeleri günlük hayatta kullanmaya çalışmak da hafızanızı güçlendirebilir. Sabırlı olun ve düzenli çalışmaya devam edin, zamanla daha iyi hatırlayacaksınız. Başarılar! 😊
Biriyle sürekli öğrendiğin kelimeleri de kullanarak konuşman lazım anca öyle tam öğreniliyor. B2 seviyedeyim 2 3 ay İngilizce konusmasam hemen düşüyor seviyem sürekli tekrar yapmak ve ingilizceye maruz kalmak çok önemli
Benim bölümüm İngilizce ve mecburen hazırlık okudum. Hazırlıkta kesinlikle Türkçe konuşmamız yasaktı dersle ilgili bir şeyi bile İngilizce sormak zorundaydık yani İngilizceye mecbur bırakıyorlardı bu kesinlikle çok geliştirdi. Hazırlık bittikten sonra da bölüm İngilizce olduğu için yine derste full İngilizce görüyorduk yani sürekli ingilizceye maruz kaldim🙃
Cevap
2Cevap
en başta çok çalışman lazım öğrendiğin bilgileri kalucı hafizaya geçirmeyi öğren ve araştır gerisini halledersin
Cümle içinde kullanın derdi bizim dil hocamız.
Ben de aynıyım ingilizcebuddy olabilirz ksksk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?