21 yaşındayım, yeni üniversiteye başlayacağım. Herkes geç kaldın diyor, neden üstüme geliyorlar?

Aşırı üzülüyorum. Bana kalsa hayattin başı daha 21 ama niye bu kadar üstüme gidiyorlar anlamıyorum

21 yaşındayım, yeni üniversiteye başlayacağım. Herkes geç kaldın diyor, neden üstüme geliyorlar?
Cevapla