Selam üniversitemin ilk yılını dondurmuştum şu an ikinci seneye başlayacağım ama ilk sınıftan mı başlarım yoksa ikinci mi?

Bunu bilemedim yardımcı olur musunuz?
Selam üniversitemin ilk yılını dondurmuştum şu an ikinci seneye başlayacağım ama ilk sınıftan mı başlarım yoksa ikinci mi?
Cevapla