Mal bildirim beyanına banka birikimlerimi yazmazsam sıkıntı olur mu?

Sözleşmeli personel olarak atandım mal bildirim beyanı formunda taşınır taşınmaz banka birikimleri altın vs soruluyor 21 yaşındayım üzerime ev araba yok sadece bankada ailemin üzerime yatırdığı bir miktar para var yazmak istemiyorum yazmasam sıkıntı olur mu

Mal bildirim beyanına banka birikimlerimi yazmazsam sıkıntı olur mu?
Cevapla