30'lu yaşlardan sonra kendimizi nasıl geliştirebiliriz neler yapabiliriz?

33 yaşına gireceğim ve kendimi geliştirmek için birşeyler yapmaya çalıştığımda herkes bana gülüyor mesela ailem beni okutmadı zar zor gizliden bu yıl açık öğretime kayıt oldum bunu çevreme söylediğimde bana gülmeye başladılar bu yaştan sonra okul mu okunur beyinsiz misin sen gibi şeyler söylediler motivasyonum inanılmaz düştü şu an hiçbir şey yapmak istemiyorum 🥲 ama bir yanım saçmalama kendine gel daha fazlasını yapabilirsin diyor ama ne gibi şeyler yapabilirim bilmiyorum fikrim yok

30'lu yaşlardan sonra kendimizi nasıl geliştirebiliriz neler yapabiliriz?
Cevapla