Babama açıktan ikinci bölüm olarak Dış Ticaret okumak istiyorum dedim, hiçbir işe yaramaz dedi. Hiç okuma daha iyi dedi...
Açıktan bölüm okumak boş mu?
Babama açıktan ikinci bölüm olarak Dış Ticaret okumak istiyorum dedim, hiçbir işe yaramaz dedi. Hiç okuma daha iyi dedi...
Açıktan bölüm okumak boş mu?
Ha açıktan okumuşsun ha normal okumuşsun aynı şeyi bence üniversitede bir şey öğretmiyorlar ki not alırsan şanslısın alamazsan hiçbir bilgiye sahip olamazsın
Cevap
4Cevap
Baban saçmalamış, kahveye gitsen daha mı iyi? Sen bir oku bakalım, oluyor mu olmuyor mu baban görsün.
Bölümüne bağlı iyi bir bölüm okursan her türlü iş bulursun
Engel değil
Babam hiç desteklemedi.
Afedersiniz ama bana boka bakar gibi baktı🥲
Teşekkürler🙏
Bazi yerler aöf diplomalarini kabul bile etmiyor
Engel değil tabi ki olamaz
Gereksiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?