Acikogretim okumak mantıklı mı. Gelecekte iş imkanı sağlar mı?

Bir uniyi bitirdik zaten İkinci üni olarak açıköğretim okuyayım dedim En fazla kaç bölüm okunabiliyor bilen var mı? Sonrasında yüksek lisans gibi bir olanağı da var Bunun ekmeğini yiyebilir miyim dersiniz?
Acikogretim okumak mantıklı mı. Gelecekte iş imkanı sağlar mı?
Cevapla