Üniversiteye kayıt olmak için yerleştiğimiz yerleşkeye mi yoksa ana kampüse mi gideceğiz?

Başlıkta
Üniversiteye kayıt olmak için yerleştiğimiz yerleşkeye mi yoksa ana kampüse mi gideceğiz?
Cevapla