18 yaşındayım ve bölüm konusunda kafam çok karışık?

Burada kendisi bi baltaya sap olamamış , hayatsiz ve cahil çok büyük bi topluluk var , bu yüzden baştan bu topluluktan biri KS puanı kasmak adına bilgisizce soruma cevap vermezse sevinirim. Asıl konuya gelirsek ilgimin daha çok tıpa yönelik oldugunu soylemeliyim ama bu ilgi tamamen akademik alandaki bilgilere ve ögrenmeye yönelik , doktorluk ve herhangi bir uzmanligini kesinlikle kendime uygun bulmuyorum. Bu doktorlugu potansiyeli tamamen boşa harcamaya yönelik olan ve bir mühendislik dalı gibi üretim ve yenilik barındırmayan, kaba tabirle sabit ve her gün insanlar tarafindan sömürüldügün bi meslek olarak görmemden kaynaklaniyor. Ayrıca yurt dışı imkanları bi mühendislik gibi değil asla. Almanya'ya gitmeye kasan tıpçılar maalesef gittiginizde orta yaşlı ve hayata hala atılamamış ölene kadar ders çalışmaya devam edecek köleler olacaksınız. Bu şartlar altında bilgisayar mühendisliği en mantıklı seçenek gibi gözüküyor , bu yüzden tıpı eledim sayılabilir ama yanlış düşünüyorsam beni bilgilendirin lütfen. Derslerim iyi ve yüksek sıralama bekleyen bi öğrenciyim 2024 için. Siz yerimde olsaydınız itü-bilkent cmpe mühendisliği mi cerrahpaşa (ing) tıp mı yazardınız?

18 yaşındayım ve bölüm konusunda kafam çok karışık?
Cevapla