Son aylarda maaşlar ödenmemeye başladı, patronuma nasıl bir mesaj yazabilirim?

Merhaba arkadaşlar Özek sektörde 4 yıldır çalışmaktayım ve son aylarda maaşlar ödenmemeye başladı her ay 5-10 gün geciktiriyor. Bu ay çok fazla giderim oldu ve patrona açıkca söyledim en azından yarısını yatır dedim halledeceğim dedi 2 gün oldu halağa bir şey göndermedi konuşmaya da utanıyorum sürekli sürekli sizce ne diyebilirim tekrar yazarsam ayıp mı olur?

Son aylarda maaşlar ödenmemeye başladı, patronuma nasıl bir mesaj yazabilirim?
Cevapla