Temmuz ayında maaşım 1000 tl eksik yatırıldı ve kurban bayramından sonra verileceği söylenmişti. Kurban bayramı geçti hatta ben Ağustos ayında işten ayrılırken maaşla birlikte 1000 tlnin verileceği söylendi. İnanın telefonla aradım hatta neredeyse yüzlerce kez yazdım, alın terim olduğunu söyledim fakat hep bir bahane uydurdu, yüzsüz bir şekilde de işverenim mesajlarıma görüldü attı ve hicbir sekilde ibanıma paramı yatırmadı.
1000 tl umrumda değil derdim asla para değil ama emeğimin alın terimin karşılığını alamamak beni cok üzüyor. Yaptığım iş kolay bir iş değildi cunku cok emek verdim. Nasıl bir yol izlemeliyim sizce? Geçti gitti üstünden aylar geçti Allaha havale ediyorum demek istiyorum ama diyemiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer