Eğitim & Kariyer Yüksek lisans için muhasebe ve finansman mı yoksa işletme mi önerirsiniz? SquaR0 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor (Muhasebe ve finansman ) - ( isletme ) bu 2 sinden hangisini onerirsiniz yuksek lisans için Güncellemeler+1 yıl Secicek olsaydiniz hangisi secerdiniz Yüksek lisans için muhasebe ve finansman mı yoksa işletme mi önerirsiniz? Cevapla İş Soruları Öneri Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
mdrx592 Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Doktora düşüncen var mı? 0 0 Yorumla
Kinyas22 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 79% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 1,2b cevap paylaştı. Muhasebe. 0 1 Yorumla SquaR0 +1 yıl Niye Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Doktora düşüncen var mı?
Muhasebe.
Niye
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!