HHiçbir işi yapamıyorum 20 yasında bile okuldaki staj işlemlerini bile halledemiyorum bunu aileme söyleyemiyor korkuyorum?

Herkes işini hallediyor ama ben hiçbir şey anlamıyorum :( napmam gerek hiç bilmiyorum üniyi. Nasıl kazandım onu da bilmiyorum ders çalışmak kolaydı ama böyle işlemleri yapamıyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Yapamadıgımı söylememek için evden bile kaçtım sonra geri döndüm ama şu an hala yapamıyorum derdimi konuşamıyom ailemle ve hep kendime zarar veriyorum çok asosyalim korkuyorum kimse banaa yardım etmiyor
Güncellemeler
+1 yıl
Yapamadıgımı söylemeye korkuyırum onun yerine kendime zarar vermeyi tercih ediyorum
HHiçbir işi yapamıyorum 20 yasında bile okuldaki staj işlemlerini bile halledemiyorum bunu aileme söyleyemiyor korkuyorum?
Cevapla