2 senelik aöf tıbbi sekreterlik okumayı düşünüyorum
Bu alanda sertifikamda var ama sertifika ile tıbbi sekreter olamam
Kadroya geçmek istiyorum
Bu alanda sertifikamda var ama sertifika ile tıbbi sekreter olamam
Kadroya geçmek istiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Olur bence
Barış senn her sorudasınn her sorumda seni görüyorumm
Devlet tüm kadroları doldurduktan sonra neden alım yapsın ki?
zor çünkü şu an herkes ona yöneldi çokta alım yaptılar 70e çıkar
70 de sabit kalır mı
Yani atama puanı net taban 70 olur mu
bence olur
Kismettt
2 senede bir mı oluyor atama puanı düzenlemesi
Evettt
O zaman ben 2 sene tıbbi sekreterlik okurum o süre sonunda ya yine taban 65 olur ya da 70 değil mi
Tahmini
Tamamdır abi :(
Emoji yanlıs oldu
:)).
Eyvallah