Üniversiteden mezun olunca veya üniversite okurken subaylığa/astsubaylığa başvuru yapabiliyor muyuz?

1-Üniversite tercihi yapıcam ama hangi bölümü okusam bilemiyorum. çünkü mezun olunca subaylığa başvurmak istiyorum onun için illa bir bölümü okumam gerekiyor mu yoksa herhangi bir bölüm okusam da oluyor mu?

2-Üniversite 3. veya 4. sınıfdayken de alımlar oluyormuş galiba doğrumudur yoksa üni bitirince KPSS ile mi giriş yapabiliyorsun?

3-Eğer üniversiteden sonra subaylığa/astsubaylığa girebiliyorsam bunların aşamaları nelerdir?

Yardımcı olursanız çok Sevinirim

Güncellemeler
+1 yıl
Birde yks sıralamam 530bin ea sizce hangi bölümü yazmalıyım
Güncellemeler
+1 yıl
okuyacağım şehir İzmir ve Manisa bu arada
Üniversiteden mezun olunca veya üniversite okurken subaylığa/astsubaylığa başvuru yapabiliyor muyuz?
Cevapla