Güncellemeler
+1 yıl
Birde yks sıralamam 530bin ea sizce hangi bölümü yazmalıyım
Güncellemeler
+1 yıl
okuyacağım şehir İzmir ve Manisa bu arada
1-Üniversite tercihi yapıcam ama hangi bölümü okusam bilemiyorum. çünkü mezun olunca subaylığa başvurmak istiyorum onun için illa bir bölümü okumam gerekiyor mu yoksa herhangi bir bölüm okusam da oluyor mu?
2-Üniversite 3. veya 4. sınıfdayken de alımlar oluyormuş galiba doğrumudur yoksa üni bitirince KPSS ile mi giriş yapabiliyorsun?
3-Eğer üniversiteden sonra subaylığa/astsubaylığa girebiliyorsam bunların aşamaları nelerdir?
Yardımcı olursanız çok Sevinirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bizim bölümde sınıftan biri jandarma olmuştu son senemizde, sanırım oluyor.
bölümün neydi
Siyaset
tamamdır teşekkür ederim