Yeni bir işe girseniz ve bu işyeri aslında başvuru görüşmesinde sizi kandırmış olsa ne yapardınız?

Durum şöyle ki yeni işe girdim iki hafta oldu saatleri çok az ilk başta tuhaf gelmişti?

Bugün yetkili bana akşamları pc yi götür fatura vs oluyor halledersin dedi.

Başta görüşmede böyle bir şey demediler pc yi götürsem hiç evden çıkmayacak mıyım?

Cumartesi günü akşam 10 da irsaliye düzenlemişler ben gezme de de olabilirdim mesela.

İşten çıkmayı düşünüyorum sizce abartıyor muyum siz ce ne yapmalıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
İstifa verdim yaptığın hiç etik değil dedi patron. Yeni bir soru daha?
Yeni bir işe girseniz ve bu işyeri aslında başvuru görüşmesinde sizi kandırmış olsa ne yapardınız?
Cevapla