Gıda mühendisiyim ama iş bulamadım. Bulaşıkçı olarak çalışmak utanılacak bir şey mi?

Arkadaşlar kendi bölümümle alakalı iş bulamadığım için (gida mühendisliği), bulaşıkci olarak bir yerde çalışmak utanılacak bir şey mi? Parasiz hiçbir şey yapılmıyor. Siz olsaydınız napardiniz?

Gıda mühendisiyim ama iş bulamadım. Bulaşıkçı olarak çalışmak utanılacak bir şey mi?
Cevapla