Yüksek lisansa kabul edilmedim ama öğretmen olarak atandım. Yüksek lisansı kazanmak için tekrar çaba harcamalı mıyım?

Üzülmemeyi çalışıyorum çünkü bir yandan olmama ihtimali olduğunu biliyordum. Yeterince kadar ales puanı alamadım maalesef. Fakat ben tekrar denemem istiyorum. Henüz 23 yaşındayım ve önümde vakit var Allah izin verirse. Sadece İngilizce biraz düşündürüyor beni kursa yazılmalı mıyım diye. Tek başıma çalışıp 60 alabildim mesela. Neden yükseltmeyeyim puanımı? Siz ne düşünüyorsunuz?

Yüksek lisansa kabul edilmedim ama öğretmen olarak atandım. Yüksek lisansı kazanmak için tekrar çaba harcamalı mıyım?
Cevapla