Mesleğimden dolayı sürekli küçük düşürülüyorum. Tıbbi sekreter olmak utanılacak bir şey mi?

Bana "sen bir şey değilsin" "işçisin" "sanki doktor olmuşsun " "Hemşire olamadın mı?" Böyle bir sürü laf işitiyorum. Atandım ekmeğimi kazanıyorum. İnsanlar neden böyle? Mesleğimi mi değiştirsem? Bazen cidden kalbim kırılıyor🖤
Güncellemeler
+1 yıl
@Esra_bayram teşekkür ederim sorumu öne çıkardığın için🌻
Güncellemeler
+1 yıl
Görüşleriniz için teşekkür ederim. iyi ki varsiniz💗
Mesleğimden dolayı sürekli küçük düşürülüyorum. Tıbbi sekreter olmak utanılacak bir şey mi?
Cevapla