Kamuda görev yapıyorum, bu sene açıköğretimden tercih yapacağım. Staj yapmak zorunlu mu?

Merhabalar kamuda görev yapıyorum bu sene açıköğretimden tercih yapacağım staj yapmak zorunlu mu acaba? Bilginiz var mı? Teşekkür ederim şimdiden.
Kamuda görev yapıyorum, bu sene açıköğretimden tercih yapacağım. Staj yapmak zorunlu mu?
Cevapla