Yeni formasyon sisteminde kendi bölüm seçmeli derslerimizi de seçmemiz gerekiyor mu?

Merhaba, ben bu yıl 3. sınıf olacağım. Formasyon almak istiyorum ama dersler ağır gelir mi emin değilim. Yeni sisteme göre formasyon derslerini dönemlere yaymışlar. Bu yıl başlarsam kendi derslerimin yanında +4, +3 ve +2 formasyon dersi alacağım. Formasyon seçmeli ders olarak alınabilecek denmişti ama ben şimdi bu dersleri alırsam normalde seçmem gereken bölüm seçmeli derslerini de seçmem gerekir mi? Hepsi birden çok ağır gelebilir. Bilgisi olan var mı?

Güncellemeler
+1 yıl
Ben mezun alınca almayı tercih ederdim aslında kpssye girerken bilgilerimin taze olması açısından ama ilerde "mezunlara formasyon vermiyoruz, yeni sistem böyle" derlerse ne yapacağım.
Yeni formasyon sisteminde kendi bölüm seçmeli derslerimizi de seçmemiz gerekiyor mu?
Cevapla