2018'de liseden mezun oldum ve Yks'ye girdim, sonrasında tercih yaptım. Ama bölümümü bitiremedim, azami süremi doldurduğum için okuldan atıldım. Bu sene ise tekrardan Yks'ye girdim. Sonuçlar açıklandı, ama obp puanım yarıya inmemiş. Sizce bir yanlışlık yapılmış olabilir mi? Allah rızası için herhangi bir yanlışlık olmadığını söyleyin, çünkü bu sene benim için gerçekten çok zor geçti. Çektiğim onca sıkıntının boşa gitmesini hiç istemiyorum. 🙏
Daha önce üniversiteye yerleşmiş olmama rağmen obp puanım kesilmemiş?
2018'de, liseden mezun olduğum zaman girmiştim. Sonrasında tercih yapıp bir üniversiteye yerleştim, ama bölümümdeki azami süremi doldurduğum için okuldan atıldım. Bu sene ise tekrardan Yks'ye girdim.
Knk şöyle oluyor tercih yaptın yerleştin ya sonraki yıl yine girersen o zaman kırılıyor obd daha sonra kırılma yok yani sadece bir sonraki sene için geçerli
Yani Yks'ye ilk olarak 2018'de liseden mezun olduğum zaman girmiştim ve tercih yapmıştım. 2022'de ise bölümümdeki azami süremi doldurduğum için okuldan atıldım ve tekrardan Yks'ye hazırlanmaya başlayıp 2023 Yks'ye girdim.
2018'de tercih yapıp bir üniversiteye yerleşmiştim, 4 yıl sonra ise azami süremi doldurduğum için okuldan atıldım. Bu sene ise tekrardan Yks'ye girdim.
Bir de yaşıt olmamız da beni biraz düşündürdü. Yani yaşıtlarımın birçoğu üniversite bitirip iş sahibi oldu, ama çevremdeki arkadaşlarım en fazla öğretmen falan oldu. Aralarında hiç eğitim koçu olan kimse olmadı.
Knk ben de bitirmedim zaten mimarlık okuyorum aynı zamanda eğitim aldım sertifikam falan var eğitim koçluğu yapıyorum, yapay zeka falan da kullanıyoruz yazılımımız var
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sen hala okuyo olsaydin yarim puan alirdin ama okulu biraktigin icin tam puan vermis
Okulu bırakmadım, azami süremi doldurduğum için atıldım.
Yani bölümümdeki azami süremi doldurduğum için okulumla ilişiğim kesildi.
Sonucta okuyo gorunmuyosun
Knk geçen yıl girdin mi sinava
Hayır.
2018'de, liseden mezun olduğum zaman girmiştim. Sonrasında tercih yapıp bir üniversiteye yerleştim, ama bölümümdeki azami süremi doldurduğum için okuldan atıldım. Bu sene ise tekrardan Yks'ye girdim.
Normalde tercih yapıp bir üniversiteye yerleşmiş olan adayların obp puanları yarıya iniyor, ama benimki inmemiş.
Knk şöyle oluyor tercih yaptın yerleştin ya sonraki yıl yine girersen o zaman kırılıyor obd daha sonra kırılma yok yani sadece bir sonraki sene için geçerli
Hata yok yani rahat olabilirsin
Eminsin, değil mi?
Yks'nin stresini daha yeni yeni üstümden atıyordum, bunu fark edince bir anda tekrardan rahatsız oldum.
Evet,2018 yerlesmissin 2019 girsen kırılırdı obp..2022 de girip bı yere yerlesmediysen 2023 re kırılma olmaz
Yani Yks'ye ilk olarak 2018'de liseden mezun olduğum zaman girmiştim ve tercih yapmıştım. 2022'de ise bölümümdeki azami süremi doldurduğum için okuldan atıldım ve tekrardan Yks'ye hazırlanmaya başlayıp 2023 Yks'ye girdim.
2018'de tercih yapıp bir üniversiteye yerleşmiştim, 4 yıl sonra ise azami süremi doldurduğum için okuldan atıldım. Bu sene ise tekrardan Yks'ye girdim.
Tamm problem yok
Inşallah dediğin gibidir.
Teşekkür ederim.
Eğitim koçluğu yapıyorum ben çok soruluyorbununla ilgili sorular, obp kırılması yerleştikten hemen sonraki yıl sınava girince geçerli sadece
Rica ederim
Gerçekten eğitim koçluğu mu yapıyorsun?
Evet neden
Yanlış anlama, ama emin olmak için sordum. Çünkü bu konu beni çok tedirgin etti.
Bir de yaşıt olmamız da beni biraz düşündürdü. Yani yaşıtlarımın birçoğu üniversite bitirip iş sahibi oldu, ama çevremdeki arkadaşlarım en fazla öğretmen falan oldu. Aralarında hiç eğitim koçu olan kimse olmadı.
Dediğim gibi 22 de sınava girip bı yere yerlestiysen obp kırılır sadace 18 de girmişsin o 19u etkiler 23ü etkilemez
Anladım, çok teşekkür ederim.
Knk ben de bitirmedim zaten mimarlık okuyorum aynı zamanda eğitim aldım sertifikam falan var eğitim koçluğu yapıyorum, yapay zeka falan da kullanıyoruz yazılımımız var
360 koçluk duymussundur belki fizikci şahin hoca var formülsüz fizik
Eğitim koçluğu sertifikan mı var?
Evet