Yarınki sınav için çok sitresli ve heyecanlıyım sanki ilk kez sınava giriyorum ne oluyor yahu 🤦🏻♀️ nasıl sakin kalabilirim?

Yarınki sınav için çok sitresli ve heyecanlıyım sanki ilk kez sınava giriyorum ne oluyor yahu 🤦🏻♀️ nasıl sakin kalabilirim?

Negatif düşünceler sınav stresini artırabilir. Olumsuz düşünceler yerine olumlu düşünmeye odaklanın. Başarılı olduğunuz benzer durumları hatırlamak, başa çıkmanıza ve başarılı olmanıza yardımcı olabilir. Derin ve yavaş nefes almak, stresi azaltmaya yardımcı olabilir. Nefes egzersizleri ve meditasyon, sakinleşmenize ve zihninizi odaklamanıza yardımcı olabilir.
Bence sakin kalmayı dene yani kitap oku sevdiklerin ile konuş onlarla dertleş yalnız kal sakince hayal kur düşün. bol bol derin nefes al dışarı çık temiz hava al bunlar eminim iyi gelecektir olumsuz düşünceli boş ver :) başarılar dilerim.
Teşekkür ederim barış inan tüm gün bunu yaptım ve günün sonunda yine aynı düşünce.. 🤷🏻♀️
Rica ederim :)
Aşkıııım hiç stres yapma son derece sakin ol. Benim sınava girişimi ve girdikten sonra yaptıklarımı görsen gülmekten ölürdün sjsjs. Hayat bir sınavdan ibaret değil, dünyanın sonu gelmiyor. Hepimiz için bir kısmet elbette ki var önemli olan ona ulaşırken geçirdiğimiz süreç💞 bolll boollll başarılar diliyorum sen yaparsın 😘
İstemsizce insan heyecan yapıyor işte 🥹
Teşekkğr ederiiim
ALLAH yardımcın olsun. Gönlündeki her ne ise, ben ona layık olduğunu düşünüyorum. İnşallah nasibin de o olur.
Hakkında en hayırlısı olsun.❤️
Cevap
6Cevap
Düşünüp düşünüp strese sokma kendini sakın kalmaya çalış tatlım Bismillahirrahmanirrahim de başla yolun açık olsun gönlünce olsun herşey☺️😘🤗🤗
Rica ederim 🤗
Yapabilirsin, yapamayacağın hiçbir şey yok. Çok güçlüsün ve çabalamaktan geri durma diyerek kendini motive et. Zaten üstesinden gelebilirsin sana inanıyoruum
Ne demek çiçek kalplim 🖤
Sen daha stresliyi doğru yazmayı bilmiyorsun Kpss ye mi gireceksin bir de
Bende öyleyim. Sanki her şeyi unutmuş gibi hissediyorum.
Başarılar dilerim 😄
Alışkanlık 😄
Gir çık işte zaten atama olma ihtimali az
bu sefer ıyımı calıstın? :)
pekı konusmak ıstermısın uzunca
belkı ıyı gelırdı ıkı kanka gıbı ıstemıstım :(
Başarılar
Stresli* belki lazım olur :) başarılar
Olumlu düşün ki olumlu olsun şimdiden başarılar ☺️
Kalamazssın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?