Halka ilişkiler ve tanıtım bölümü mü yoksa turizm ve otel işletmeciliği mi?

Halkla ilişkiler bölümü olursa aöf de yazacağım ve belki iki staj yapma şansım olacak. İki yıllık bu arada.

Halka ilişkiler ve tanıtım bölümü mü yoksa turizm ve otel işletmeciliği mi?
Cevapla