Öğrencilerim başka hocaya gittiler, üzülmekte haklı mıyım?

Daha önce hic ögretmenlik yapmadım bu yaz ilk defa yapmaya basladım ogrencilerden buyuk olanlar yanıma gelip bizim evimiz oraya daha cok yakın o hocaya gitsek olur mu dediler
Öğrencilerim başka hocaya gittiler, üzülmekte haklı mıyım?
Cevapla