Lütfen konu hakkında fikirlerinize ihtiyacım var yardımcı olur musunuz?

Arkadaşlar işe başlayalı 1 ay oldu çok iyi sats danışmanıyım eski personelin satışı düşük beni iş yapmıyor sadece satış yapıyor diye müdüre hanıma şikayet etmiş aralarıda cok iyi çok çalişkan bi kızım hiç bi dk durmuyorum insanların ekmeğiyle oynamak nekadar kolay vicdanszlık
Lütfen konu hakkında fikirlerinize ihtiyacım var yardımcı olur musunuz?
Cevapla