Biyoloji ya da kimya bölümünde okuyan/okuyup bitirmiş olan birileri varsa yazabilir mi? Moleküler biyolog olanlar onlar da lütfen?

Biyoloji ya da kimyada yüksek lisans yapan varsa aynı şekilde yazın lütfen sadece birkaç soru soracağım..

Biyoloji ya da kimya bölümünde okuyan/okuyup bitirmiş olan birileri varsa yazabilir mi? Moleküler biyolog olanlar onlar da lütfen?
Cevapla