Başında dırdır bekleyen yok temiz hava bahçede çiçek ağaç ekiyoruz en sevdiğim çiçeklerle iç içeyim kıyafete dikkat etmeye herek yok forma ve şortla efil efil çalışıyorum ikide afkan var yanımda gül gibi geçiniyoruz akşam 5 te de bırakıyoruz işi adam evden alıyo eve bırakıyo oh miss her gün akşam nakit keş para cepte 👍🏾 tabi saç saka biraz karıştı birbirine ama olsun
Tertemiz mağazayı bıraktım, amele oldum dünya varmış diyorum. Siz ne iş yapıyor sunuz?
İşçi en düşük ne kadar alıyor? biraz üstüne başına harca Almanyaya 1970 lerde gurbetçi gibi yaşıyoruz uyum sorunu olunca ezikleniyoruz. biriktir biriktir nolcak az kendini geliştirmeye harca.
Valla 4 senedir mağazadayım borçla kıyafet alıyodum onuda minimum düzeyde alıyodum şu an tecrübesizim 600 tl alıyorum sabah 9 buçuk akşam 5 mesai saati dediğin gibi yapıcam 10 gün çalışarak kira ve faturalara bütce ayırıp eşimle kendime harcama yapıcam krediyi kapatırsam ikişer tane orjinal ayakkabı alıcam üst baş harcicam dediğin gibi insan ezikleniyor hani çok şeyimde değil ama eşimin yanında onun güzelliğine yakışır olmak isterim tabiki
Bide burada replika kültürü var bu resmen fakir ülke olduğumuzun delilidir neden bir markanın muadili çıkar bir ülkede çünkü alım gücü 0 hatta muadilinde muadili var çakmanın çakması yani 😂
Mesela ayağımda nike air max tn var ıraktan getirtmiştik orjinal değil ama mağaza çalışanına göstersen ayırt edemez bunun fiyatı 1500 tl onunda çakması 680 tl şu an ve insanların parası ona bile yetmiyor
680 lira sen provake etme bence ben asgari ücret artilariyla 15bin yevmiye 500 alıyorum depocuyum. geri kalmış sensin bence. kaçakçılık suç hatırlatayım nike air max tn var ıraktan getirirken başka şeylere bulaşma.. dağlara dön.
Bak bu ülke şu an kumar ile dönüyor yolsuzlukla yönetilmiyor direk yolsuzluk ülkeyi yönetiyor sen almanyadan kalkıp bana geri kalmış diyemezsin hayırdır mk gel buraya bedel öde önce bak biz sürünüyoruz bedelini ödüyoruz 94 te doğdum doğduğumdan beri ülkede ekonomi yok elbet bir gün ayaklanıp bu ülkeyi geri kazanıcaz o zaman almanyadan ordan burdan gurbetcileri kabul etmicez bu ülke için göz yaşı dökmeyen adamlar kalkıp bize yorum yapmasın
İyiyim diyorum sen ne anlatıyorsun?700 lira alıp kıyafet alamıyorum diyon biz de çalıştık kralını alırdık inşaatta üstelik amele. replika diyon ben bile yeni 🆕 kullanıyorum bu kelimeyi. kimsin diyom. orjinal puma 1500 tl.
Nerde 1500 tl orjinal puma? Küçük esnafa gelip abi orjinal ayakkabı var mı diye soruyosunuz adamda size İzmir'de yapılan malı orjinal diye satıyo galiba
Adım kadar eminim markaların gözden çıkardığı üretimi durmuş stokta çürümeye yüz tutmuş ayakkabılardan bahsediyosun gelmiş ayakkabı satıcısı adama mesleğiyle ilgili posta koymaya çalışıyosun
Kürek sallıyorum 2. Kata kum çekiyorum işten çıkıp spor salonuna gidip para vermeme gerek kalmıyo 😂 hem vakit hem nakit hem spor 😂 arada lavantaları mıncıklayıp kokluyorum şimdi karpuz kestik villanın sahibi kabukları çöpe atın diyo bizi köylü sandı ayağımda 7 bin liralık ayakkabıyla amelelik yapıyorum burada kendi öğlen yemeğinde yarım tavuk dürüm yiyor dal’lama 😄
Mecbur sevicem iyi tarafından bakıyorum yoksa ellerim şişti yüzük çıkmıyor parmakların içi su topladı yorgunken asabi oluyorum nazımı eşim çekiyo kurban olduğum