Tertemiz mağazayı bıraktım, amele oldum dünya varmış diyorum. Siz ne iş yapıyor sunuz?

Başında dırdır bekleyen yok temiz hava bahçede çiçek ağaç ekiyoruz en sevdiğim çiçeklerle iç içeyim kıyafete dikkat etmeye herek yok forma ve şortla efil efil çalışıyorum ikide afkan var yanımda gül gibi geçiniyoruz akşam 5 te de bırakıyoruz işi adam evden alıyo eve bırakıyo oh miss her gün akşam nakit keş para cepte 👍🏾 tabi saç saka biraz karıştı birbirine ama olsun
Tertemiz mağazayı bıraktım, amele oldum dünya varmış diyorum. Siz ne iş yapıyor sunuz?
Tertemiz mağazayı bıraktım, amele oldum dünya varmış diyorum. Siz ne iş yapıyor sunuz?
Cevapla