İş yerinden izin isterken ne tür bahaneler kullanıyorsunuz neler buluyorsunuz


Geneli halsizlik kendini iyi hissetmeme gibi şeyler uydurur bir günde olsa o iş stresinden uzaklaşmak için ama bence asla doğru şeyler değil tabi ki...
yalana gerek var mı
Hastayım 😂milli bahane
Rica ederim 😊
Son soruma görüşünüzü alabilirmiyim rica etsem 😊
Cevap
4Cevap
Benim bahanem yok genelde çalışırım
Hiç bahaneye ihtiyaç duymadım. Bugün canım çalışmak istemiyor deyip çıktığım bile oldu.
Neyse onu söyleyip alıyorum, buna kafa izni de dahil.
Hastaneye gitmem gerekiyor
Çalışmadigim için sorun yok
Kendi kendime izin veriyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?