Yüksek lisans kaydında lisans diplomasının aslı alınmaz, değil mi?

Aslını alma hakkına sahip değiller, noter onaylı fotokopi versem olur değil mi? Lise diplomasını almışlardı lisans kaydında. Yine aynısını yapıp lisans diploması alınmaz değil mi? Aslını vermeyebilirim yani?

Yüksek lisans kaydında lisans diplomasının aslı alınmaz, değil mi?
Cevapla