ilk siraya direkt anadolu eczacilik yazmayi düşünüyorum zaten, ayrica yanlışlarim az benim ondan dolayı da biraz daha avantaja sahip olabilirim diye dusunuyorum standart sapma sebebiyle insallah herkesin gonlunden gecen olur yorumunuz icin tesekkur ederim
3-4 tane paragraf kaynağı bitirmeme rağmen sınavda Türkçe netim 20 geldi ne yapmalıyım nerede yanlış yaptım? Sınavda bir de şıklar üst üste gelince sürekli, hep aynı şık gelmez mantığıyla düşündüğüm için doğru sikkimi bile değiştirmiştim bundan dolayı da hataya düştüm ve tabii baya stres.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Sıralamalara da bakmak lazım.
dogrudur cogu deneyimli insanin yaptigi istatistiklere gore 40k geliyor bana yaklaşık olarak umarim anadolu eczacilik gelir
Gönlünce olsun inşallah. Bir de tercih listeni doğru yap. Sıralamayada doğru yerleri yaz
ilk siraya direkt anadolu eczacilik yazmayi düşünüyorum zaten, ayrica yanlışlarim az benim ondan dolayı da biraz daha avantaja sahip olabilirim diye dusunuyorum standart sapma sebebiyle insallah herkesin gonlunden gecen olur yorumunuz icin tesekkur ederim
Ben teşekkür ederim. Geçen yıl ben bilinçsiz tercih yaptım. Gittiğim yer şansıma iyi çıktı ama dikkat etmek lazım.
haklısıniz tercihlerde dikkat etmeye calisirim ben de
Sonuç açıklandı mı?
hayir henuz değil
Gelebilir evet
İlk giriş mi
evet ve ilk tercih olarak direkt orayi yazicam ayrica yanlisimin az olmasi ve boslarimin daha fazla olmasi da avantaj saglar diye dusunuorum
Merhaba,
3-4 tane paragraf kaynağı bitirmeme rağmen sınavda Türkçe netim 20 geldi ne yapmalıyım nerede yanlış yaptım? Sınavda bir de şıklar üst üste gelince sürekli, hep aynı şık gelmez mantığıyla düşündüğüm için doğru sikkimi bile değiştirmiştim bundan dolayı da hataya düştüm ve tabii baya stres.