Ayrıldığım yer hala ayağımı kaydirmaya çalışıyor ne yapmaliyim?

Kurumsal büyük bir firmada calisiyordum, elimden geleni yapmama karşın yapılan mobinglere dayanamayip 2 hafta içerisinde işten ayrıldım. Tazminat vs de talep etmedim, kaldı ki ayrıldıktan sonra aylarca hastanede mide ile ilgili tedavi gördüm. Psikiyatriste gitmem gerekti vs...

Neyse bir 6 ay sonra yine aynı sektörden kurumsal bir yere başvurdum. Başta guleryuzle karsilayan olumlu olduğumu söyleyen insanlar referans arastirmasindan sonra vazgeçtiler. Abuk sabuk davranmaya başladılar. Dikkatimi şu çekti ben küçük yerlere basvurunca karismiyorlar iyi ref veriyorlar ancak büyük kurumsal bir firmaya basvurursam ayağımı kaydirmaya uğraşıyorlar..

Ayrıldığım yer hala ayağımı kaydirmaya çalışıyor ne yapmaliyim?
Cevapla