Kurumsal büyük bir firmada calisiyordum, elimden geleni yapmama karşın yapılan mobinglere dayanamayip 2 hafta içerisinde işten ayrıldım. Tazminat vs de talep etmedim, kaldı ki ayrıldıktan sonra aylarca hastanede mide ile ilgili tedavi gördüm. Psikiyatriste gitmem gerekti vs...
Neyse bir 6 ay sonra yine aynı sektörden kurumsal bir yere başvurdum. Başta guleryuzle karsilayan olumlu olduğumu söyleyen insanlar referans arastirmasindan sonra vazgeçtiler. Abuk sabuk davranmaya başladılar. Dikkatimi şu çekti ben küçük yerlere basvurunca karismiyorlar iyi ref veriyorlar ancak büyük kurumsal bir firmaya basvurursam ayağımı kaydirmaya uğraşıyorlar..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer