Örgün okuduğum bölümü uzaktan eğitime aldırabilir miyim?

şu an uluslararası ilişkiler okuyorum. Fakat okuduğum fakülteyi ve ortamı pek sevemedim. Yatay geçiş puanı 3.00 olunca geçmek pek mümkün olmuyor. Geçince de zaten geçtiğim fakültede olan 1. Sınıftan dersleri alttan almak zorunda kalıyorum. Önlisans bitirdiğim bir bölüm var. Ondan kpss girip atanabilersem bu bölümü açığa aldırmalı mıyım sizce. Yoksa şu an benim yaşadığım normal bir duygu mu

Örgün okuduğum bölümü uzaktan eğitime aldırabilir miyim?
Cevapla