Uzaktan 2 yıllık bölüm okumak bir işe yarar mı?

Tıbbi sekreterlik. Uzaktan okur mezun olunca KPSS ye girer atanmayı denerim dedim. Sizce buna tutunabilir miyim yoksa uzaktan eğitim olduğu için bir yandan yks ye tekrar mı hazırlansam?
Uzaktan 2 yıllık bölüm okumak bir işe yarar mı?
Cevapla