ODTÜ mezunuyum, 3 diplomam var ama torpilim yok diye işte mobbinge uğruyorum. Sizce nasıl davranmalıyım?

Odtü mezunuyum 3 diplomam dilim var güzelim 28 yaşındayım ama torpilim olmadığı için hiç iyi iş bulamıyorum. Birçok işe girdim ama çoğu girdiğim yerde orta yaştaki kadınların zorbalığına uğradım uğruyorum. Neden yokken beni huzursuz ediyor laf sokuyor eşyalarımı alıp vermiyor ya da patrona beni kötülemeye çalışıyor ya da aldığım paraya bile kim güdüyorlar. Çatışmaya girmiyorum hatta sevimli uyumlu iyi oluyorum ama asla çözemediğim bir kıskançlık ve fesatlıkları var. Patronlar da hiç beni koruyup savunmuyor onlar tecrübeli vs diye onları destekliyor. Ben de istifa etmek zorunda kalıyorum zorbalıktan.
ODTÜ mezunuyum, 3 diplomam var ama torpilim yok diye işte mobbinge uğruyorum. Sizce nasıl davranmalıyım?
Cevapla