Yatay gecis yapacagım ama hazırlıktan kaldım sorun olur mu?

Merkezi puanımla yani gecen seneki yks puanımın tuttugu bi bölüme gecis yapmak istiyorum ama gecen sene okudugum bolumde hazırlıktan kaldım. Bu hazırlıkta kalma mevzusu sıkıntı cıkarır mı? Ben direkt yatay gecis yaptıgım bölümün 1. sınıfına baslayabilir miyim (bolum turkce

Yatay gecis yapacagım ama hazırlıktan kaldım sorun olur mu?
Cevapla