Arkadaşlar, Ders çalışma konusunda birtakım sorularım var? %100 hata bende midir? Sizce sorun nerede olabilir?

Arkadaşlar size Ders çalışmak ile ilgili birtakım sorularım olacak... Arkadaşlar benim çocukluğumdan beri ders çalışma konusunda acayip derecede ön yargılarım ve korkularım vardı şu an mesela 28 yaşıma geldim son 4-5 yıl önce bu ders çalışmaktan korkma önyargısını kendi kendime kırdığımı düşünüyorum, keşfederek. İlkokulda, Ortaokulda, Lise de neden kıramadın? diyebilirsiniz bana, inanın bende tam size bunu soracaktım neden kıramamış olabilirim? Ben, Youtube da ki keşfettiğim bazı hocaların güler yüzlülüğü olsun, dinlediğim hocaların öğrencinin yapabileceğine inandırması olsun, yaşımın vermiş olduğu olgunluk ve analitik düşünme yeteneğimin artması olsun bu sebepler beni, ders çalışma konusunda, ders çalışma korkusunu yenme konusunda, korkulacak bir şey olmadığı konusunda ön yargılarımı, korkularımı kırdığını düşünüyorum... Derslere karşı ön yargılarımı, korkularımı yendim, çok geç kaldım ama yine de geçte olsa öğrendiğimi düşünüyorum.

Dediğim gibi, sizce neden başta bu korkuyu yenememiş, kıramamış olabilirim? Yorumlarınızı bekliyorum... Herkese iyi günler diliyorum...

Arkadaşlar, Ders çalışma konusunda birtakım sorularım var? %100 hata bende midir? Sizce sorun nerede olabilir?
Cevapla