Gastronomi ve mutfak okuyup yurtdışında mekan açmak mantıklı mı?

burada 2 veya 4 yıllık aşçılık okuyup yurtdışında mekan açmayı düşünüyorum sizce Türkiye şartlarındamı açmak mantıklı yoksa İsviçre'ye veya İtalya'da mı orada mı açmak mı?
Gastronomi ve mutfak okuyup yurtdışında mekan açmak mantıklı mı?
Cevapla