"1984" - George Orwell "Kafka on the Shore" - Haruki Murakami "Yüzüklerin Efendisi" - J. R. R. Tolkien "Suç ve Ceza" - Fyodor Dostoyevski "To Kill a Mockingbird" - Harper Lee "1984" - George Orwell "Bülbülü Öldürmek" - Harper Lee "Savaş ve Barış" - Lev Tolstoy "Büyük Umutlar" - Charles Dickens "Mezarlarınıza Tüküreceğim" - Boris Vian "Ulysses" - James Joyce "Don Kişot" - Miguel de Cervantes "On the Road" - Jack Kerouac "Jane Eyre" - Charlotte Brontë "Kendime Ait Bir Oda" - Virginia Woolf
1984 ü okumuştum. Savaş ve Barış'ı merak ediyorum. Bülbül' ü öldürmek de keza öyle. Mezarlarınıza Tüküreceğim'in filmi mi yapılmıştı, öyle hatırladım. Hmm, Kendime Ait Bir Oda da güzele benziyor.
Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Okumak isityorum inşallah.
bu kitaplar güzeldir. Harry Potter serisi - J. K. Rowling Yüzüklerin Efendisi serisi - J. R. R. Tolkien Narnia Günlükleri serisi - C. S. Lewis Alacakaranlık serisi - Stephenie Meyer Açlık Oyunları serisi - Suzanne Collins Percy Jackson ve Olimposlular serisi - Rick Riordan Gregor the Overlander serisi - Suzanne Collins Eragon serisi - Christopher Paolini The Magicians serisi - Lev Grossman The Night Circus serisi - Erin Morgenstern
Ben okumadıım 🙈 koşup alem madem ama her yerde kesitler göre göre okumuş kadar oldum yahu. Kesinlikle okunmalı dediğim empati kitabı var. Kendime empat mıyım acep derken tevafuken okumaya başladığım ve bu düşüncelerimden utandığım bi kitap olur kendisi. Kitabın adı Empati, yazarı Adam Fawer