3.47 ortalama ile iyi bir üniversiteye yatay geçiş olur mu?

Psikoloji bölümünden Çanakkale Eskişehir Bursa gibi yerlere başvurmayı düşünüyorum. Yatay geçiş tarihleri açıklandı Akdeniz gibi yerlere başvursam geçebilme ihtimalim var mı yüksek puanlı ünilere 3.70-3.80 ile başvuruyorlar beni almazlar diye düşünüyorum

3.47 ortalama ile iyi bir üniversiteye yatay geçiş olur mu?
Cevapla