Yaz okulu için kalmasam da kayıt yaptırabilir miyim?

Arkadaş arayıp kayıt ol sonra çıkarsın hiç bir şey olmaz dedi. Bı de TC felan istiyo. Ben de yok dedim. bana hiçbir şey olmayacakmış kayıt edeceklermis sonra geri atacaklarmis o yaz okuluna gidebilsin diye kontenjan dolduruyorlarmis.
Yaz okulu için kalmasam da kayıt yaptırabilir miyim?
Cevapla